بازی فوق‌العاده‌ی Super Mario 64 را به راحتی با مرورگر اینترنت بازی کنید

بازی فوق‌العاده‌ی Super Mario 64 را به راحتی با مرورگر اینترنت بازی کنید

به گزارش ساویس‌گیم، شما هم‌اکنون می‌توانید بازی بی نظیر Super Mario 64 را به شیوه‌ی جدیدی تجربه کنید. یکی از بهترین بازی‌های تاریخ را هم‌اکنون می‌توانید تنها با مرورگر اینترنت خودتان تجربه کنید. بدون نیاز به دانلود فایل یا کار خاص دیگری. می‌توانید این بازی را با موس و کیبورد یا حتی کنترلر تجربه کنید. امیدوارم که این شیوه فعلاََ روی کار باشد قبل از این‌که نینتندو آن را غیرفعال کند. تا بازی‌بازان بیشتری با این شاهکار آشنا شوند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت مراجعه کنید و مستقیماََ بازی را تجربه کنید. کیفیت بازی مشابه نسخه‌ی اصلی است با این تفاوت که اجرای بازی نرم و روان است. شما می‌توانید بازی را ذخیره کنید و ادامه‌ی آن را بعداََ تجربه کنید.

برای افرادی که با شبیه‌سازی بازی‌ها آشنا هستند نینتندو 64 کنسول پردردسری است. بازی‌های این کنسول معمولاََ به سختی اجرا می‌شوند. اما خوشبختانه این شیوه یک تجربه‌ی دلچسب و روان را از Super Mario 64 به شما هدیه می‌کند. شایان ذکر است که قرار است در آینده‌ی نزدیک بازی‌های دیگری همچون The Legend of Zelda: Ocarina of Time نیز به این شیوه در دسترس قرار گیرند.

نظر شما چیست دوستان؟ بازی Super Mario 64 را تجربه کرده‌اید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها