رکوردشکنی PS5 ادامه دارد، سریع‌ترین فروش در تاریخ

رکوردشکنی PS5 ادامه دارد، سریع‌ترین فروش در تاریخ

به گزارش ساویس‌گیم، گروه تحلیلی NPD به تازگی آمار فروش بازی‌های ویدئویی در ماه مارس 2021 را ارائه کرده است. فروش سخت‌افزاری در مقیاس سالانه افزایش داشته است. همچنين 47% افزایش فروش دلاری نسبت به سال گذشته ثبت شده است. در کل فروش ماهانه 680 میلیون دلار بوده است که به گونه‌ای رکوردشکنی به حساب می‌آید. در زمینه‌ی فروش سخت‌افزاری و دلاری اما در ماه مارس نینتندو سوئیچ یکه‌تاز است. همه‌ی این آمار مربوط به بازار ایالات متحده می‌باشد.

در کل نینتندو سوئیچ یکه‌تاز سه‌ماهه‌ی گذشته بوده است. با این حال از لحاظ درآمد دلاری در مدت مشابه، PS5 صدرنشین است. شایان ذکر است که PS5 از لحاظ فروش سخت‌افزاری و دلاری رکورددار سریع‌ترین فروش در ایالات متحده می‌باشد. این مهم در حالی به دست آمده است که تنها 5 ماه از عرضه‌ی این کنسول می‌گذرد. و کمبود قطعات مشکلات زیادی را برای سونی ایجاد کرده است.

سونی در فوریه‌ی گذشته اعلام کرد که 4.5 میلیون دستگاه راهی بازار کرده است. پیش‌بینی می‌شود که تا الآن این آمار به 7.6 میلیون دستگاه PS5 رسیده باشد. این احتمال نیز وجود دارد که آمار بیش‌تر از این ارقام باشد. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

نظر شما چیست دوستان؟ عملکرد PS5 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها