تریلر جدید Resident Evil Village شما را میخکوب می‌کند

تریلر جدید Resident Evil Village شما را میخکوب می‌کند

به گزارش ساویس‌گیم، مورد انتظارترین بازی کپکام در طول سالیان گذشته فاصله‌ای با انتشار ندارد. نه تنها کپکام انتظار بالایی از این بازی دارد، بلکه طرفداران نیز با توجه به نمایش‌های دلچسب بازی خیلی امیدوار هستند. کپکام در جریان نمایش نیمه شب گذشته‌ی خود تریلر جدیدی از Resident Evil Village ارائه کرد. تریلری به غایت جذاب که عطش طرفداران را دو چندان کرد.

مکان‌های مختلف جدیدی از بازی در این تریلر به نمایش درآمد. از جمله یک شبکه‌ی تونل‌های به هم تنیده که ظاهراً به کارخانه‌ی هایزنبرگ که در نقشه‌ی بازی مشخص شده بود، مرتبط است. صحنه‌های جذاب جدیدی از مبارزات بازی به نمایش درآمد. همچنین اطلاعات جدید داستانی نیز ارائه شد. بانو دیمیترسکو نیز در این تریلر حضور داشت و البته کریس ردفیلد کهنه‌کار. اجازه دهید بیش از این وقت را تلف نکنیم و به سراغ تریلر در ادامه‌ی این مطلب برویم.

دانلود با کیفیتSD | دانلود با کیفیتHD | دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Resident Evil 8 در تاریخ 17 اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد بازی را PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One, PC و گوگل استادیا تشکیل می‌دهند.

نظر شما در خصوص این تریلر چیست دوستان؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها