نیمه‌ی تاریک کریس ردفیلد چیست که در Resident Evil 8 به آن پرداخته می‌شود؟

Resident Evil 8

به گزارش ساویس‌گیم، رسانه‌ی گیم اینفورمر جلد خود را به Resident Evil 8 اختصاص داده بود. نتیجه این‌که ما امروز غرق در اطلاعات جدید از این بازی وحشت و بقای جذاب شده‌ایم. طبق اطلاعات رسمی توسط کپکام، بازی رزیدنت ایول 8 قرار است به نیمه‌ی تاریک کریس ردفیلد بپردازد. نیمه‌ای که مربوط به گذشته‌ی اوست ولی اوضاع از کنترل خارج شده است! پیش‌بینی شما از این ماجرا چیست؟ ما تقریباً این موضوع را حدس زده‌ایم ولی برای این‌که تجربه‌ی بازی برای شما مخدوش نشود آن را افشا نخواهیم کرد.

کریس ردفیلد در Resident Evil 8 به خانه‌ی ایتن یورش می‌برد. به همسر ایتن یعنی میا شلیک می‌کند و دخترشان را می‌رباید! ماجرا از چه قرار است؟ شاید به شخصیت Mother Miranda ارتباط پیدا می‌کند. همان شخصیتی که بانو دیمیترسکو و دخترانش به او جواب پس می‌دهند. بگذریم، در زمینه‌ی معماها کپکام ادعا می‌کند که Resident Evil 8 در این زمینه بهترین است. بهتر از نسخه‌های گذشته در این فرانچایز.

معماهای بازی Resident Evil 8 نه خیلی آسان هستند و نه سخت. همچنين این‌که در عین سرگرم کننده بودن به داستان و جهان بازی مرتبط هستند. هر معما شخصیت خود را دارد و این‌گونه نیست که به صرف قرار دادن معما و فعالیت جانبی به بازی اضافه شده باشد.

بازی Resident Evil Village در تاریخ 17 اردیبهشت ماه راهی قفسه‌ها خواهد شد. اگر یکی‌ از پلتفرم‌های Xbox Series X/S, PS4, PS5, Xbox One, PC یا گوگل استادیا را در اختیار دارید، بخت با شما یار است.

من که به شخصه خیلی برای این بازی مشتاق هستم شما چطور؟ این اطلاعات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها