سری بازی Total War بیش از 36 میلیون نسخه فروخته است

Total War

صرف نظر از سن و سال، مجموعه بازی‌های Creative Assembly’s Total War همچنان یکی از محبوب ترین فرانچایز‌های استراتژیک است. در اعلامیه اخیر استودیوی جدید شرکت و تسهیلات ضبط حرکتی، که بیش از 20 درصد در سال گذشته رشد داشت، مشخص شد که بیش از 36 میلیون عنوان مستقل فروخته شده است. علاوه بر این، این مجموعه ماهانه بیش از 1.5 میلیون بازیکن را داشته است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

 این مجموعه طی چند سال گذشته شاهد تعداد زیادی اکران بزرگ بوده است. Total War: Three Kingdoms در رده های Platinum برای برترترین نسخه‌های جدید استیم و عناوین پرفروش برای سال 2019 قرار داشت. Saga Total War: Troy سال گذشته به طور انحصاری برای فروشگاه اپیک‌گیمز راه اندازی شد. و در اولین نسخه 7.5 میلیون بازیکن آن را به صورت رایگان به بازی دسترسی پیدا کردند.

به زودی عناوین بیشتری با Total War: Rome Remastered در 29 آوریل برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این 16 جنبه اضافی ، پشتیبانی از 4K و تصاویر بهبود یافته را ارائه می‌دهد. این بازی با قیمت 29.99 دلار در دسترس است. Total War: Warhammer 3 نیز در حال ساخت است و کانون اصلی آن Realm of Chaos and the Ruinous Powers است. در حال حاضر قرار است برای اواخر سال 2021 در رایانه شخصی منتشر شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها