عرضه بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga بازهم تاخیر خورد

The Skywalker Saga

در ابتدا قرار بود این بازی بهار منتشر شود. اما LEGO Star Wars: The Skywalker Saga از Traveller Tales Games دوباره به تأخیر افتاد. اگرچه تاریخ عرضه نسخه جدید ارائه نشده است. اما توسعه دهنده در توییتر گفت که زمان عرضه را در اسرع وقت اعلام می‌کند. این موضوع نشان داد که زمان بیشتری برای ساختن بازی بزرگترین و بهترین بازی LEGO لازم است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در اقدامی کاملا جالب است. همه نه قسمت از حماسه فیلم جنگ ستارگان را در یک عنوان قرار داده است. هر قسمت شامل پنج ماموریت است و بازیکنان می‌توانند همه آن‌ها را به ترتیب پشت سر بگذارند یا هر یک را به صورت جداگانه بازی کنند. مکان‌های کلاسیک مانند Tatooine ، Coruscant ، Jakku ، Endor و بسیاری مکان‌های دیگر برای کاوش در دسترس خواهند بود.

همچنین 300 شخصیت مختلف برای بازی وجود دارد، از کاربران Force (که اکنون می‌توانند از حملات سبک و سنگین در ترکیب‌ها استفاده کنند). تا Blasters که از سیستم هدف گیری سوم شخص استفاده می‌کنند. بازی LEGO Star Wars: Skywalker برای Xbox Series X / S ، Xbox One ، PS4 ، PS5 ، Nintendo Switch و PC در حال ساخت است. منتظر تاریخ انتشار به روزرسانی در ماه‌های آینده باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها