فهرست 5 بازی برتری که در 30 روز آینده عرضه خواهند شد

فهرست 5 بازی برتری که در 30 روز آینده عرضه خواهند شد

به گزارش ساویس‌گیم، بازی‌هایی که قرار است به‌زودی عرضه شوند از تنوع بالایی برخوردار هستند. همه‌ی بازی‌بازان می‌توانند بازی مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنند. اجازه دهید بیش از این وقت را تلف نکنیم و به سراغ فهرست بازی‌های مهم پیش‌رو برویم!

 

فهرست 5 بازی برتری که در 30 روز آینده عرضه خواهند شد

MLB The Show 21

(PS5, PS4, Xbox One, Xbox Series X/S)

تاریخ عرضه: 31 فرووردین

بازی MLB The Show 21 وارد نسل جدید شده است. اما از همه مهم‌تر این بازی برای نخستین مولتی پلتفرم شده است. پس از مدت‌ها این بازی قرار است برای پلتفرم‌هایی جز پلی‌استیشن عرضه شود. کاربران ایکس‌باکس این‌بار می‌توانند این شبیه‌ساز بیس بال را تجربه کنند. اگر شما علاقمند به این رشته‌ی ورزشی هستید انتخابی جز این بازی ندارید. بخش‌های جدید و متنوعی نیز به MLB The Show 21 اضافه شده است. این بازی رتبه‌ی 5 این فهرست را به دست آورده است.

 

Nier Replicant

(PS4, Xbox One, PC)

تاریخ عرضه: 3 اردیبهشت ماه

بازی Nier Replicant یا Nier Replicant ver.1.22474487139 ریمستر نسخه‌ی اول NieR است. عنوانی که در سال 2010 برای نسل هفتم عرضه شده بود. پس از موفقیت بازی تحسين‌شده‌ی NieR: Automata چندان عجیب نبود که به سراغ ریمستر نسخه‌ی نخست بروند. بدون شک تجربه‌ی این بازی دلچسب خواهد بود. گیم‌پلی بازی بهبود یافته است و کیفیت بصری بازی نیز افزایش یافته است. این بازی رتبه‌ی چهارم فهرست را از آن خود کرده است.

 

New Pokemon Snap

(Nintendo Switch)

تاریخ عرضه‌: 10 اردیبهشت

بیش از 20 سال از عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی Pokémon Snap می‌گذارد. و حالا New Pokemon Snap دنباله‌ی این بازی کلاسیک است. بحث نام‌گذاری به کنار این بازی بهبودهای زیادی به خود دیده است. بیش از دو دهه از عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی گذشته است. بدون شک تجربه‌ی این بازی برای طرفداران نینتندو و این فرانچایز دلچسب خواهد بود. این بازی جذاب در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفته است.

 

فهرست 5 بازی برتری که در 30 روز آینده عرضه خواهند شد

Outriders

(PS5, PS4, Xbox One, Xbox Series X/S, PC)

تاریخ عرضه: 12 فروردین‌ماه

بازی Outriders جدیدترین اثر سازندگان Bulletstorm می‌باشد. People Can Fly تخصص ویژه‌ای در ساخت بازی‌های اکشن سوم شخص دارند. بازی Gears of War Judgment نیز دستپخت آن‌ها بود. بازی Outriders یک بازی اکشن رقابتی با عناصر نقش‌آفرینی و قابلیت بازی چندنفره است. برخلاف عناوین هم سبک خوشبختانه این بازی یک عنوان سرویس محور نیست. و یک تجربه‌ی کامل به شمار می‌رود. فاصله‌ی زیادی تا عرضه‌ی این بازی نداریم اگر از طرفداران این سبک هستید تعلل نکنید. رتبه‌ی دوم فهرست از آن این بازی است.

 

فهرست 5 بازی برتری که در 30 روز آینده عرضه خواهند شد

Returnal

(PS5)

تاریخ عرضه: 10 اردیبهشت

بازی Returnal عنوانی انحصاری برای کنسول PS5 است. وظيفه‌ی ساخت بازی بر عهده‌ی Housemarque قرار دارد. استودیوای که برای ساخت عناوین Resogun و Nex Machina شناخته شده است. به طور کلی Returnal یک بازی شوتر سوم شخص است که عناصر ترس روان شناختی و roguelike در آن تنیده شده است. سلین یک خلبان فضاپیماست که در چرخه‌ی زمانی گیر افتاده است. هر مرگ شما محیط بازی را دگرگون می‌کند. Housemarque تبحر خاصی در زمینه‌ی گیم‌پلی دارد بنابراین از این بابت خیالتان راحت. و در نهایت این هم رتبه‌ی نخست فهرست.

از این‌که مقاله‌ی ما را مطالعه کردید سپاسگزاریم. بازی مورد انتظار شما برای ماه آینده کدام است؟ لطفاً با ما در میان بگذارید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها