توسعه‌دهندگان Control سونی را برای نسل جدید آماده‌تر می‌دانند

control

به گزارش ساویس‌گیم، توسعه‌ی بازی در دوران طلوع یک نسل کار سختی است. اما این وسط کار روی برخی کنسول‌ها راحت‌تر است. به عقیده‌ی توسعه‌دهندگان بازی تحسين‌شده‌ی Control کنسول PS5 آن کنسول است. به عقیده‌ی Remedy Entertainment ساخت بازی برای PS5 راحت‌تر از Xbox Series X است.

ساخت بازی در ابتدای عرضه‌ی کنسول‌های جدید کار دشواری است. چرا که سازندگان باید در کنار توسعه‌ی بازی برای کنسول‌های جدید، از کنسول‌های نسل قبل نیز غافل نشوند. زیرا بازی‌بازان زیادی در سال‌های ابتدایی تغییر نسل بازی‌های بزرگ سال را روی کنسول‌های نسل گذشته تجربه خواهند کرد.

 با این حال، به گفته‌ی مدیر ارتباطات Remedy Entertainment، توماس پوها، اگرچه برنامه نویسی بازی‌ها در چندین پلتفرم با مشخصات سخت افزاری متفاوت مسلماً یک چالش است، اما برخی از کنسول‌ها روند کار را کمی آسان می‌کنند. در مصاحبه با IGN  پوها گفت که استفاده از ابزارهای اولیه‌ی توسعه Sony PS5 برای انطباق با Control در مقایسه با Microsoft آسان‌تر است. با این حال او گفت که هر دو کنسول عالی هستند. و هنوز در حال رفع مشکلات سیستمی هستند. ظاهراً توسعه دهندگان Remedy مجبور شدند که بخش‌های مختلف Control را دوباره بازنویسی کنند تا در Xbox Series S اجرا شود.

بازی Control هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC, PS4, PS5, Xbox One و Xbox Series X/S.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها