به‌روزرسانی بازی Dying Light 2 شامل تاریخ انتشار نخواهد بود

Dying Light 2

بازی Dying Light 2 ساخته استودیو  Techlandبیش از یک سال پس از تأخیر اولیه، در 17 مارس به‌روزرسانی توسعه را دریافت می‌کند. شایعاتی در مورد مسائل مدیریتی و سایر موانع منتشر شده است. هرچند استودیو اخیراً اطمینان داده است که توسعه این دنباله متوقف نشده است. بیش از این در Discord بازی (که توسط darkghost38 در Reddit به اشتراک گذاشته شده است)، مدیر انجمن Uncy اطلاعات بیشتری در مورد انتظارات از بروزرسانی ارائه داد. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

ابتدا، او اشاره کرد که اطلاعیه تاریخ انتشار وجود نخواهد داشت. خوشبختانه، پیامهای معمول توسعه به آرامی پیش می رود وجود دارد. شما به عنوان طرفداران بازی درک بهتری از آنچه اتفاق می‌‌افتد خواهید داشت و امیدوارم که انتظار را کمی راحت‌تر کنید. از آنجا که هیچ اطلاعیه‌ای برای تاریخ انتشار وجود ندارد. هیچ اطلاعیه تأخیری نیز وجود نخواهد داشت، که روش خوبی برای بررسی آن است.

Uncy همچنین نگرانی‌های لغو بازی را رفع کرد، و گفت این اتفاق نخواهد افتاد. آیا ممکن است گیم پلی جدیدی به نمایش گذاشته شود؟ لغو نسخه‌های قبلی در روزهای آینده باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

بازی Dying Light 2 در حال حاضر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است. و همچنین یک عنوان بازی میان‌نسلی خواهد بود.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها