خیانت Hogwarts Legacy به آرمان‌های خالق هری پاتر

Hogwarts Legacy

به گزارش ساویس‌گیم، زمانه تغییر کرده است. ارزش‌های خالق اثر زیر پا گذاشته می‌شود و تحمیل عقاید در اولویت قرار گرفته است. Hogwarts Legacy بازی مورد انتظاری است که طرفداران هری پاتر مدت‌ها انتظار آن را می‌کشند. در ادامه با ما همراه باشید تا موضوع جنجالی اخیر پیرامون این اثر را بررسی کنیم.

اخیراً خبر آمد که بازی Hogwarts Legacy قابلیت ساخت شخصیت تراجنسی را به بازیکنان می‌دهد! احتمالاً خیلی‌ها با دیدن این خبر تعجب کرده باشند. چرا که ذاتاً این جهان خیالی با چیزهای این چنینی غریبه است. خانم جی‌کی رولینگ خالق جهان جادویی هری پاتر شخصاً با مسائل انحرافی اینچنینی مشکل دارد. و این مهم را بارها به اشتراک گذاشته بود. اخیراً اما هجمه‌ی زیادی روانه‌ی این هنرمند توانا و مولف شد. خیلی‌ها سعی داشتند بخاطر این مسائل آثار این نویسنده را بایکوت کنند. 

سازندگان Hogwarts Legacy نیز از ترس واهی کاهش فروش اعلام کردند که خانم رولینگ در ساخت بازی دخیل نیست. اما ظاهراً این مورد هم کافی نبوده است. چرا که اخیراً خبر آمد برخلاف نظر نویسنده قرار است شخصیت‌های تراجنسی در این بازی هم تحمیل شوند! واقعاً عجیب است! دست بردن در آثار نویسندگان و خالق اثر را ندیده بودیم که به لطف Hogwarts Legacy قرار است ببینیم.

نظر شما در خصوص این اتفاقات ناخوشایند و بی‌احترامی به خالقان اثر چیست؟ آیا این تحمیل عقاید قرار است روال شود؟ بخش نظرات از آن شماست.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها