حالت چند نفره بازی Watch Dogs: Legion برای PC با تاخیر رو به رو شده است

بازی Watch Dogs: Legion

عرضه حالت چند نفره آنلاین بازی Watch Dogs: Legion با تاخیر زیادی برای PC روبرو شده است. این توسعه دهنده در توییت اخیر خود تأیید کرد که “مشکلی را در نسخه PC شناسایی کرده است. که می‌تواند باعث ایجاد مشکل در بازی برای بازیکنان با GPU خاص شود.” در نتیجه ، نسخه PC خود را تا زمان تعمیر به تأخیر انداخته و جزئیات مربوط به تاریخ انتشار جدید را در اسرع وقت منتشر خواهد کرد. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید.

نسخه‌های کنسول و گوگل استدیا طبق برنامه ریزی شده در تاریخ 9 مارس (19 اسفند) منتشر می‌شوند. اما بدون مشکل نخواهند بود. مشکلات خرابی در Op Tactical باعث شده تا 23 مارس (3 فروردین) به تأخیر بیفتد در حالی که نسخه های PS4 / PS5 در بازی چت متنی محدود خواهند داشت. رفع اشکال در مورد آخرین مورد در حال انجام است و همچنین باید در تاریخ 23 مارس این مشکل برطرف شود.

در ابتدا قرار بود این بازی در ماه دسامبر سال 2020 عرضه شود. حالت آنلاین Watch Dogs: Legion به نفع رفع اشکال در بازی پایه به تأخیر افتاد (با یک آزمایش فناوری که اخیراً انجام شده است). علیرغم تحسین منتقدان، این عنوان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها