Final Fantasy 7 Remake – قسمت Yuffie از دو فصل تشکیل خواهد شد

Final Fantasy 7 Yuffie

اعلام اسکوئر انیکس مبنی بر اینکه Final Fantasy 7 Remake به پلی‌استیشن 5 خواهد آمد. جای تعجب چندانی نداشت، اما موارد اضافه شده آن‌ها به بازی قطعاً اینگونه نیست. بزرگترین آن‌ها محتوای داستانی قابل بازی جدید است. شامل نینجا Yuffie ، که سونون او را همراهی می‌کند. زیرا آنها مأموریت خود را به Midgar برای سرقت مواد اصلی از Shinra آغاز می‌کنند. اکنون ، اسکوئر انیکس جزئیات جدیدتری را در مورد همین مورد به اشتراک گذاشته است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

قسمت Yuffie شامل دو فصل در بازی خواهد بود که در مجموع به نظر می‌رسد یک قسمت کاملاً مفصل از محتوا باشد. (حتی اگر اسکوئر انیکس رقم دقیقی از زمان بازی برای آن تعیین نکرده باشد). در همین حال، برخی از جزئیات گیم‌پلی نیز به اشتراک گذاشته شده است. یوفی ، که یک shuriken غول پیکر را در اختیار دارد و می‌تواند از حملات نینجوتسو نیز بهره ببرد. در جنگ‌های گسترده و درگیری نزدیک مهارت خواهد داشت. آموزش نینجا به وی همچنین امکان انجام کارهایی خارج از جنگ را می‌دهد که شخصیت‌های دیگر نمی‌توانند.

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade برای پلی‌استیشن 5 در تاریخ 10 ژوئن مصادف با 20 خرداد عرضه می‌شود و 70 دلار قیمت دارد. کسانی که از قبل روی پلی‌استیشن 4 بازی را دارند می‌توانند به صورت رایگان به نسخه پلی‌استیشن 5 ارتقا دهند اما مجبورند Yuffie DLC را جداگانه خریداری کنند.

 

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها