کارگردان Nioh می‌گوید توسعه این سری به آخر رسیده است

Nioh

به گزارش ساویس‌گیم، اکنون مجموعه‌های زیادی وجود دارند که با اسفتاده از فرمول سبک نقش‌آفرینی اکشن Souls مانند تولید شده‌اند. بسیاری با برداشت‌های منحصر به فرد خود و سایر تغییرات بر روی این سبک ساخته شده است. یکی از جالب‌ترین و چالش برانگیزترین آن‌ها دو عنوان Nioh بوده‌اند. این بازی‌ها توسط استودیو تیم نینجا (Team Ninja) به وجود آمده است. و تمرکز جدی بر مبارزات و تمرکز بر سیستم‌های نبرد خاص داشت. این بازی‌ها هم از نظر انتقادی و هم از نظر مالی و همچنین پس از انتشار با DLC منتشر شده موفقیت کسب کرده‌اند.

مجله ژاپنی Famitsu با تعدادی از بازی‌ سازان مختلف ژاپنی مصاحبه کرد تا سال 2020 را جمع بندی کند.  و یکی از آنها Fuihiko Yasuda مدیر هر دو عنوان Nioh بود. در حالی که یاسودا به صراحت بیان نکرد این سری به طور كامل تکمیل شده است. وی گفت كه پس از گذشت تقریباً یك دهه از تولید این فرانچایز، به نقطه استراحت رسیده است. وی همچنین اشاره کرد که به زودی چندین پروژه برای سال آینده به طور کامل توسعه داده می شوند در حالی که کلمه کلیدی وی برای سال 2021 “تحول” خواهد بود.

“در تیم نینجا، توسعه هفت ساله سری Nioh به یک نقطه استراحت رسیده است. و چندین پروژه وجود دارد که توسعه کامل را در سال 2021 آغاز می‌کند. من قصد دارم سبک توسعه خود را تغییر دهم تا با سبک زندگی متغیرم مطابقت داشته باشد. و بر روی عناوین جدید، سعی خواهم کرد تمرکز بیشتری داشته باشم. “

بازی Nioh برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی و Nioh 2 هم اکنون نیز برای پلی‌استیشن 4 در دسترس هستند و آخرین نسخه DLC به تازگی منتشر شده است. نسخه دوم بازی سال آینده همراه با بازسازی ویژه برای پلی‌استیشن 5 نسخه‌های کامل هر دو بازی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها