کالکشن HD از عناوین مختلف The Legend of Zelda در راه نینتندو سوئیچ

The Legend of Zelda

به گزارش ساویس‌گیم، افسانه‌ی زلدا: Skyward Sword HD در نینتندو دایرکت شب گذشته معرفی شد. اما طرفدارانی که اندکی از این خبر نا امید شدند، چندان ناراحت نباشند. طبق جدیدترین شایعات عناوین The Legend of Zelda: Twilight Princess HD و Wind Waker HD نیز به زودی عرضه خواهند شد.

منابع مختلفی اشاره کرده‌اند که نیازی به خرید مجدد The Legend of Zelda: Skyward Sword و Wind Waker نیست. چرا که به زودی نسخه‌ی HD این عناوین برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. همچنین این‌که ممکن است به مناسبت 35 سالگی فرانچایز زلدا این عناوین تحت عنوان کالکشن منتشر شوند. البته این اطلاعات هنوز تأیید رسمی نشده است و فعلاً در حد شایعه است.

The Legend of Zelda

آخرین اطلاعات رسمی از فرانچایز زلدا حاکی از آن است که روند ساخت دنباله‌ی افسانه‌ی زلدا: Breath of the Wild به خوبی پیش رفته است. اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی در ادامه‌ی این سال عرضه خواهد شد. همچنین Hyrule Warriors: Age of Calamity قرار است محتواهای دانلودی جدیدی دریافت کند.

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD قرار است در تاریخ 25 تيرماه برای نینتندو سوئیچ عرضه شود.

نظرتان چیست عزیزان؟ از طرفداران مجموعه‌ی بزرگ افسانه‌ی زلدا هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها