بازی Resident Evil Village بهترین عنوان در سبک وحشت و بقاست!

Resident Evil Village نسخه‌ی آزمایشی

به گزارش ساویس‌گیم، تهیه‌کننده‌ی کپکام معتقد است Resident Evil Village بهترین بازی تاریخ در سبک وحشت و بقاست! پیتر فابیانو از کپکام به تازگی مصاحبه‌ای با Wccftech انجام داده و صحبت‌های جالبی کرده است. به گفته‌ی ایشان بازی مذکور الهامات زیادی از Resident Evil 4 گرفته است. عنوانی که بالاترین امتیاز در بین بازی‌های کپکام را به ثبت رسانده است.

حتماً متوجه این شده‌اید که ما الهامات زیادی از رزیدنت ایول 4 گرفته‌ایم. Resident Evil Village پر از شگفتانه خواهد بود و شما را میخکوب خواهد کرد. در این بازی شما تعادل فوق‌العاده‌ای در مبارزات، اکتشاف و حل معما خواهید یافت.

داستان Resident Evil Village چند سال پس از وقایع Resident Evil 7 دنبال می‌شود. بازیکنان بار دیگر نقش Ethan Winters را بر عهده خواهند گرفت.

در ابتدای بازی، ایتان با همسرش میا زندگی معمول خود را دارد، اما زندگی مشترک آن‌ها توسط کریس ردفیلد متلاشی می‌شود. ظاهراً کریس میا را می‌کشد و ایتان را می‌رباید تا او را به یک دهکده‌ی وهم‌آلود اروپایی منتقل کند.

 

 Resident Evil Village

با اینکه هنوز با عرضه‌ی بازی فاصله داریم، اما آقای فابیانو اعتماد زیادی به بازی دارد.

از اواخر توسعه‌ی بازی Resident Evil VII: Biohazard، ایده و برنامه‌ی این بازی چیزی بود که در ذهن توسعه دهندگان ما بود. تیم کاملاً به عنوان یک شخصیت به ایتان وابسته شد. بنابراین ما می‌دانستیم که می‌خواهیم قوس داستانی او را ادامه دهیم.

این واقعاً کمک کرد تا چشم انداز ما مشخص باشد. و از آنجایی که ما دائماً اطلاعات را در بین تیم‌های Resident Evil به اشتراک می‌گذاریم، این واقعاً به ما کمک کرد تا بهترین بازی وحشت و بقا تا به امروز را بسازیم.

به گفته‌ی کارگردان بازی جناب موریماسا ساتو، Resident Evil Village به بازیکنان آزادی عمل بیشتری به نسبت Resident Evil 7 خواهد داد.

ما می خواهیم بازیکنان تجربه کنند و چیزهایی را که برای آن‌ها مفید است کشف کنند. ما می‌خواهیم همه به Resident Evil Village به عنوان یک فیلم ترسناک بنگرند. فیلمی که می‌توانید آن را بازی کنید.

Capcom در ژانویه یک نسخه‌ی دمو‌ی انحصاری Resident Evil 8 برای PS5 منتشر کرد. بازیکنان در این دمو در پی فرار از قلعه‌ی دیمیترسکو هستند، و نقش یک شخصیت به نام دوشیزه (Maiden) را بازی می‌کنند. نسخه‌ی دموی دوم بهار امسال برای همه‌ی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها