یوبی‌سافت بهترین فروش فصل خود را در پایان 2020 داشته است

یوبی‌سافت ubisoft

در حالی که این شرکت در چند سال گذشته اختلافات زیادی داشته است. یوبی‌سافت همواره یکی از با ثبات‌ترین ناشران و توسعه دهندگان در صنعت بازی بوده است. با پایداری انتشار IP های بزرگ که با سرعت خوبی موفق به عرضه می‌شوند. و با سبک ویژه و خاص خود که در اکثر بازی‌های تولیدی شاهد آن هستیم. در پایان سال 2020 ، همچنین نشان می‌دهد که آن‌ها موفقیت چشمگیری داشته‌اند. در ادامه با بررسی جزئیات این خبر همراه ساویس‌گیم باشید.

در جدیدترین نتایج مالی گزارش شده توسط این شرکت که شامل اکتبر-دسامبر سال 2020 است. مدیر عامل شرکت گفت که این سه ماهه موفق‌ترین دوره در تاریخ شرکت است. وی به فروش‌های خوب از عناوین بزرگی که در این بازه زمانی منتشر کرده‌اند اشاره کرد که شامل بازی‌های Watch Dogs Legions ، Assassin’s Creed Valhalla و Immortals Fenyx Rising  می‌شود.

یوبی‌سافت از نظر فروش تعداد بازی برای سال 2020 ، دومین ناشر برتر از نظر کنسول‌های نسل جدید پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس‌ سری اس‌/ایکس و سومین ناشر برتر برای نینتندو سوئیچ بوده‌اند. پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 با دارا بودن 37 درصد از سهم بازار فروش برای این‌کنسول‌ها  بهترین پلتفرم‌ها بودند. و پس از آن این ناشر بزرگ دارای 23 درصد از فروش بازی برای ایکس‌باکس و همچنین 21 درصد برای رایانه‌های شخصی و در نهایت 13 درصد برای نینتندو سوئیچ بوده‌اند. آمریکای شمالی بزرگترین بازار آن‌ها بود که 48 درصد از سهم بازار آن‌ها را تشکیل داده است.

 

بیشتر بخوانید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها