یک هفته‌ی سرنوشت ساز در انتظار بازی Anthem؛ تعطیلی یا گسترش؟

Anthem

به گزارش ساویس‌گیم، اگر بخواهیم در خصوص بزرگ‌ترین شکست‌های تاریخ هنر-صنعت بازی صحبت کنیم، بدون شک Anthem پای ثابت آن بحث خواهد شد. یک عنوان بلندپروازانه از استودیوی خوشنام BioWare که چندین سال در دست ساخت قرار داشت. اما دقیقاً در نزدیکی عرضه از هم پاشید و ما شاهد یک عنوان بسیار ضعیف از جانب آ‌ن‌ها بودیم. 

در ادامه سازندگان تصمیم گرفتند که بازی Anthem را گسترش دهند و نقاط ضعف آن را برطرف نمایند. کاری که تا حدودی در انجام آن‌ موفق بودند. نزدیک به یک سال و نیم تیم توسعه دهنده روی گسترش بازی کار می‌کردند. و به نقل از Jason Schreier از بلومبرگ، EA این هفته قرار است نتیجه‌ی کار آن‌ها را بررسی کند. و تصمیم خواهد گرفت که آ‌یا این پروژه ارزش گسترش دارد یا باید به طور کلی تعطیل شود. در حقیقت سازندگان در این مدت در برزخ بوده‌اند.

وظیفه‌ی هدایت تیم Anthem بر عهده‌ی شعبه‌ی شهر آستین BioWare می‌باشد. کیسی هادسون و تیم اصلی روی بازی Dragon Age 4 در حال کار هستند. و از طرفی مس افکت بعدی نیز در دست ساخت قرار دارد. با توجه به این تفاسیر، احتمال لغو شدن پرو‌ژ‌ه‌ی Anthem به شدت بالاست. و احتمالاً EA ترجیح دهد تمرکز سازندگان روی آن دو پروژ‌ه‌ی اصلی معطوف شود. به هر حال هنوز چیزی مشخص نیست و تنها زمان مشخص خواهد کرد که عاقبت این پروژ‌ه‌ها چه می‌شود. 

Anthem

بازی Anthem هم‌اکنون برای Xbox One, PS4 و PC در دسترس است. اگر سرورهای بازی مجال دهند با تجربه‌ی خوبی روبه‌رو خواهید شد. و این بازی ارزش یک بار تجربه شدن را دارد. فراموش نکنید که با توجه به ماهیت آنلاین بازی، تجربه‌ی آن با دوستان توصیه می‌شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها