انتشار Prince of Persia: The Sands of Time Remake باز هم تاخیر خورد

Prince of Persia: The Sands of Time

پس از معرفی شدن بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در سپتامبر سال گذشته، قرار بود در ژانویه منتشر شود. اما کمی بیشتر از یک ماه قبل از انتشار، یوبی‌سافت اعلام کرد که آن‌ها انتشار بازی را تا تاریخ 18 مارس به تعویق انداخته‌اند. با اشاره به اینکه زمان بیشتری برای کار روی بازی نیاز دارند. حالا، یک بار دیگر، با کمی بیشتر از یک ماه زمان برای انتشار آن، بازسازی دوباره با تاخیر مواجه شده است.

یوبی‌سافت اخیراً از طریق حساب رسمی Prince of Persia برای به اشتراک گذاشتن خبر در توییتر استفاده کرده است. این بار هیچ تاریخ انتشار جدیدی ارائه نشده است. زیرا توسعه دهنده به سادگی گفته است که آن‌ها در حال تغییر زمان انتشار بازی به “تاریخ جدیدی” هستند.

هنگامی که این بازسازی برای معرفی شد، از طرف طرفداران به دلیل جنبه‌های بصری و فنی تاریخ آن مورد انتقاد قرار گرفت (چیزی که سازندگان از آن به عنوان یک انتخاب هنری دفاع می‌کردند). یوبی‌سافت در پیام خود گفته است که جدیدترین تاخیر بازی در پاسخ به بازخورد برای انتشار بازی بوده است. به این معنی که آن‌ها ممکن است زمان بیشتری را برای کار روی کیفیت بازی صرف کنند.

یوبی‌سافت مینویسد: این زمان توسعه اضافی، تیم‌های ما را قادر می‌سازد که این بازی را با کیفیت بهتر بازسازی کنند که با دارا بودن ویژگی‌های نسخه اولیه، تازه و جدید احساس شود.

با توجه به اینکه هنوز در وسط یک بیماری همه گیر قرار داریم، تعجب آور نیست که اساساً هر بازی با تأخیر مواجه می‌شود. امسال ما بازی‌های زیادی را به اینگونه داشته‌ایم. از جمله مواردی مانند Hogwarts Legacy، Returnal ، Outriders ، The Lord of the Rings: Gollum و Riders Republic و احتمالاً چند ماه دیگر این بازی‌ها را خواهیم دید.

هر زمان بازسازی عنوان Prince of Persia: The Sands of Time منتشر شود. در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. و ممکن است به نینتندو سوییچ نرسد. با سازگاری بیشتر برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس/ایکس نیز منتشر خواهد شد. در روزهای‌ آینده منتظر جزئیات بیشتر از این بازی و سایر بازی‌ها در ساویس‌گیم باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها