آمار فروش بازی Factorio از مرز 2.5 میلیون گذشت؛ به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی

Factorio

به گزارش ساویس‌گیم، Wube Software به تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Factorio منتشر کرده است. این بازی تجربه‌ی کارخانه سازی را برای کاربران PC فراهم آورده است. به‌روزرسانی اخیر رابط کاربری و قابلیت‌های مختلف بازی را بهبود بخشیده است و تجربه‌ی آن را بیش از پیش دلنشین کرده است. حال سؤال اینجاست که برنامه‌ی بعدی چیست؟

در جدیدترین اطلاعیه‌ی رسمی Wube Software اعلام کرد که به‌روزرسانی 1.1 آخرین به‌روزرسانی برای نسخه‌ی پایه‌ی Factorio خواهد بود. البته آن‌ها کماکان از بازی پشتیبانی خواهند کرد. و رفع باگ ادامه خواهد داشت. اما فقط در همین حد.

در پرسش و پاسخ درباره‌ی آینده‌ی این بازی، سازندگان اعلام کردند که گسترش بازی از طریق بسته‌ی گسترش دهنده صورت خواهد گرفت. البته آن‌ها از دادن پاسخ مستقیم و اطلاعات بیشتر طفره رفتند. به عقیده‌ی آن‌ها هنوز برای اظهارنظر در این خصوص زود است. اما توسعه‌ی بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Factorio حدود یک سال طول خواهد کشید.

Factorio

در نهایت Wube Software اعلام کرد که بازی Factorio توانسته 2.5 میلیون نسخه بفروشد. این بازی 7 سال در دست ساخت بود و سال پیش بالأخره عرضه شد. شایان ذکر است که هزینه‌ی ساخت این بازی توسط مردم و طرفداران جمع‌آوری شده بود.

همانطور که اشاره کردیم فعلاً از جزئیات بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی چیزی در دست نیست. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در روزهای آینده با ما همراه باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ بازی Factorio را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها