حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Apex Legends به علاوه‌ی آموزش

APEX LEGENDS اپکس لجندز

سازندگان TitanFall یعنی استودیوی Respawn Entertainment به شکل غیر منتظره‌ای از عنوان بتل رویال خود رونمایی کردند. Apex Legends با تبلیغات هوشمند توانست در عرض چند روز میلیون‌ها بازیکن جذب کند. گان‌پلی ناب Respawn Entertainment و مکانیک‌های خاص این استودیو توانست هواداران زیادی را به سمت این بتل‌رویال بکشاند. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید تا حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Apex Legends را به شما معرفی کنیم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Apex Legends

سیستم عامل: ویندوز 7 64 بیت

پردازنده: Intel Core i3-6300

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GT 640

حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 6 گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 30 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Apex Legends

سیستم عامل: ویندوز 7 64 بیت

پردازنده: Intel Core i5-3570K

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 970

حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 30 گیگابایت

 

APEX LEGENDS اپکس لجندز

آیا من می‌توانم بازی Apex Legends را اجرا کنم؟

با توجه به مشخصات بازی، شما حداقل به یک پردازنده‌ی Intel Core i3-6300 یا معادل آن نیاز خواهید داشت. با این حال سازندگان استفاده‌ی از Intel Core i5-3570K را پیشنهاد کرده‌اند. با فرض بر این‌که شما حداقل کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT 640 را در اختیار دارید، قادر به اجرای بازی خواهید بود. برای برای داشتن یک تجربه‌ی بهتر استفاده‌ی از NVIDIA GeForce GTX 970 توصیه شده است. برای اجرای Apex Legends باید حداقل 6 گیگابایت RAM داشته باشید. اگر علاقمند به تجربه‌ی روان‌تر بازی هستید، به 8 گیگابایت RAM نیاز دارید. برای نصب بازی حداقل 30 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت.

شایان ذکر است که قابلیت بازی بین پلتفرمی در تاریخ اکتبر 2020 برای Apex Legends فعال شد.

 

APEX LEGENDS اپکس لجندز

راهنمای تنظیمات بازی

با توجه به ماهیت این بازی، شما نیاز دارید تا تنظیمات آن را بهینه کنید. تا بهترین تجربه را در Apex Legends داشته باشید.

با کاهش ambient occlusion عملکرد بازی را به شدت بهبود می‌بخشید. همچنین دید شما در فواصل دور نیز بهتر خواهد شد. با کاهش texture filtering بار پردازشی کاهش پیدا می‌کند و به تبع آن کارایی سیستم افزایش می‌یابد. سایه‌ها و نورپردازی را نیز تا جای ممکن کاهش دهید. قابلیت V Sync را حتماً غیر فعال کنید. این قابلیت به شدت سنگین است و ممکن است باعث تأخیر در دریافت تصویر شود.

اگر شما به دنبال دریافت بالاترین نرخ فریم هستید، باید محدودیت نرخ فریم را غیر فعال کنید. برای این منظور باید به بخش تنظیمات بازی در Origins Launcher بروید. در حالت معمولی نرخ فریم بازی روی 144 قفل شده است، برای آزادسازی آن باید به Advanced Launch Options بروید. در آن جا بایستی عبارت “+fps_max unlimited” را در  “Command line arguments” وارد کنید. قبل از این کار بهتر نرخ تازه‌سازی نمایشگر خود را بررسی کنید. اگر نمایشگر شما 60 هرتز باشد، فارغ از توانایی سیستم شما نهایتاََ می‌توانید 60 فریم در ثانیه را داشته باشید.

APEX LEGENDS اپکس لجندز

نکته‌ی کلیدی و هوشمندانه برای شما عزیزان: اگر علیرغم انجام تمام تنظیمات و داشتن یک سیستم معقول باز هم با مشکل مواجه بودید، باید به بخش تنظیمات کارت گرافیک بروید. اگر از کارت گرافیک انویدیا استفاده می‌کنید به بخش “Manage 3D Settings” بروید. در آن‌جا Apex Legends را پیدا کنید و وارد تنظیمات آن شوید. حال از قسمت  “Select the preferred graphics processor for this program” کارت گرافیک خود را انتخاب کنید.

امیدواریم از تجربه‌ی بازی Apex Legends لذت ببرید. اگر سؤالی داشتید لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها