حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Valorant به علاوه‌ی آموزش

valorant ولورانت حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Valorant به علاوه‌ی آموزش

بازی Valorant یک عنوان رایگان می‌باشد که توسط Riot Games توسعه یافته است. این بازی در سبک تاکتیکال و اول شخص می‌باشد. در این بازی شما در قالب گروه‌های 5 در برابر 5 به رقابت با یکدیگر می‌پردازید. بازی Valorant بهینه‌سازی فوق‌العاده‌ای دارد، در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید تا حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ولورانت را به شما معرفی کنیم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Valorant

  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • پردازنده: Intel Core i3-370M
  • کارت گرافیک: Intel HD 3000
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 100 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Valorant

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پردازنده: Intel Core i3-4150
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GT 730
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 120 گیگابایت

 

valorant ولورانت حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Valorant به علاوه‌ی آموزش

آیا من می‌توانم بازی ولورانت را اجرا کنم؟

سیستم مورد نیاز بازی Valorant فوق‌العاده بهینه است. شاید هیچ سیستمی نباشد که از عهده‌ی اجرای این بازی عاجز باشد. در قدم اول شما به 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید. سازندگان توصیه کرده‌اند که برای تجربه‌ی بهتر فضای بیشتری را در نظر بگیرید. کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای ولورانت Intel HD 3000 می‌باشد. برای داشتن یک تجربه‌ی بهتر استفاده از کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT 730 توصیه شده است.

برای تجربه‌ی بازی Valorant به حداقل CPU معادل Intel Core i3-370M نیاز دارید. با این حال، توسعه دهندگان برای اجرای بهتر بازی پردازنده‌ی قوی‌تر یا هم‌تراز با Intel Core i3-4150 را توصیه می‌کنند. بازی Valorant همچنین حداقل 4 گیگابایت RAM را می‌طلبد. در صورت امکان، مطمئن شوید که 8 گیگابایت حافظه داشته باشید تا بتوانید Valorant را در حد اعلای خود اجرا کنید.

 

valorant ولورانت حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Valorant به علاوه‌ی آموزش

اجرای بازی ولورانت در بالاترین کیفیت

برای دانلود بازی باید آن را از طریق سایت رسمی دریافت کنید. هیچ نسخه‌ی استیمی وجود ندارد. حداقل مشخصات Valorant به شما نرخ 30 فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد. سیستم پیشنهادی نیز به 60 فریم بر ثانیه می‌رسد. اگر می‌خواهید بازی را با مشخصات بالاتر تجربه کنید، Riot Games همچنین مشخصات مخصوص سیستم‌های بالارده را منتشر کرده است.

برای دریافت 144+ فریم در ثانیه در Valorant، آن‌ها پردازنده‌ی Intel Core i5-4460 3.2GHz و کارت گرافیک GTX 1050 Ti را پیشنهاد می‌دهند. وقتی نوبت به بهترین نرخ پینگ Valorant می‌رسد، Riot تضمین کننده‌ی 35 میلی ثانیه پینگ یا کمتر نیست! آن‌ها در تلاشند مراکز داده‌ای را در سراسر جهان راه‌اندازی کنند تا تأخیر کم را برای همه‌ی بازیکنان Valorant به ارمغان بیاورند.

برای بهینه‌سازی هر چه بیشتر بازی، جزئیات بخش‌های مختلف بازی را از بخش تنظیمات گرافیکی روی low تنظیم کنید. همچنين اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه‌ی درایور کارت گرافیک استفاده کنید.

اميدواريم که با توجه به این توضیحات تجربه‌ی روانی از Valorant را شاهد باشید. اگر سؤالی دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. دوست دارید مشخصات و آموزش کدام بازی را برایتان ارائه کنیم؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
43 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها