حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Red Dead Redemption 2 به علاوه‌ی آموزش

Red Dead Redemption 2

علاقمند به تجربه‌ی یکی از بهترین عناوین هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی هستید؟ در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید تا به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Red Dead Redemption 2 بپردازیم. اگر به دانستن جزئیات این بازی علاقمند هستید به مقالات نکته و ترفند ما مراجعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Red Dead Redemption 2

سیستم عامل: ویندوز 7

پردازنده: Intel Core i5-2500K

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 770M

حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 150 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Red Dead Redemption 2

سیستم عامل: ویندوز 10

پردازنده: Intel Core i7-4770K

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060

حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 12 گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 150 گیگابایت

 

Red Dead Redemption 2 رد دد ردمپشن 2

آیا من می‌توانم بازی Red Dead Redemption 2 را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی جدیدترین بازی راکستار، شما حداقل به یک پردازنده‌ی Intel Core i5-2500K نیاز خواهید داشت. سازندگان برای داشتن یک تجربه‌ی مناسب Intel Core i7-4770K را پیشنهاد داده‌اند. برای نصب بازی Red Dead Redemption 2 به حداقل 150 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت. ارزان‌ترین کارت گرافیک برای اجرای بازی NVIDIA GeForce GTX 770M می‌باشد. کارت گرافیک پیشنهادی برای اجرای بازی NVIDIA GeForce GTX 1060 می‌باشد. برای اجرای بازی به 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اگر قصد تجربه‌ی بالاترین کیفیت بازی را دارید 12 گیگابایت RAM لازم خواهد بود.

بعضی وقت‌ها برای داشتن یک تجربه‌ی دلنشین باید بیشتر صبر کنید. این موضوع بدون شک برای Red Dead Redemption 2 نسخه‌ی PC صدق می‌کند. این بازی با تأخیر برای PC عرضه شد، اما ارزشش را داشت.

با توجه به این‌که بازی روی کنسول ضعیف‌تر نسل هشت یعنی ایکس‌باکس وان بدون مشکل اجرا شد. خیلی‌ها تصور می‌کردند که این بازی بدون شک روی غالب سیستم‌ها بدون مشکل اجرا خواهد شد. با این حال راکستار زمان بیشتری را برای بهینه‌سازی نسخه‌ی PC اختصاص داد. نسخه‌ی PC بازی در ابتدا اندکی مشکلات فنی داشت ولی در عوض تمام امکانات را دارا بود. نسخه‌ی PC دارای دسترسی رایگان به بخش Red Dead Online بود، و همچنین بخش‌های جدیدی چون Hideout و مراحل bounty hunting جدید. به همه‌ی این‌ها سلاح‌ها و اضافات دیگر را نیز اضافه کنید.

از نظر گرافیکی شکی در آن نبود که نسخه‌ی PC بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهد. نورپردازی بهتر، جزئیات بیشتر و از همه مهم‌تر نرخ فریم آزاد. طبیعتاً این کیفیت بالاتر ضعف‌هایی هم داشت. به عنوان مثال انویدیا عنوان کرده بود که حتی بالاترین کارت گرافیک آن زمان یعنی GeForce RTX 2080 Ti نیز قادر به اجرای بازی در کیفیت 4K و 60 فریم نیست.

 

Red Dead Redemption 2 رد دد ردمپشن 2

بخش Red Dead Online

اگر علاقمند به تجربه‌ی بخش داستانی جذاب و فوق‌العاده‌ی بازی را ندارید، اکنون قادر به تهیه‌ی بخش چندنفره‌ به صورت مجزا هستید. شما می‌توانید Red Dead Online را تنها با 5 دلار خریداری کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی مشابه همین نسخه‌ی کامل است.

راهنمای تنظیمات Red Dead Redemption 2

ما پیشنهاد می‌دهیم که تنظیمات زیر را غیر فعال کنید یا کاهش دهید. چرا که بیش‌ترین تأثیر را بر نرخ فریم می‌گذراند.

  • MSAA
  • Grass Level of Detail
  • Tree Tesselation
  • Reflection Quality
  • Water Quality
  • Volumetrics Quality
  • Shadow Quality
  • Texture Quality

 

Red Dead Redemption 2 رد دد ردمپشن 2

همچنین رعایت نکات زیر نیز خالی از لطف نیست:

  • بستن برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند. با نگه داشتن کلیدهای Ctrl + Shift + Esc به Task Manager وارد می‌شوید، از اینجا پردازش‌های سنگین که به آن‌ها نیازی ندارید را ببندید.
  • بازی را به شکل تمام صفحه (fullscreen) اجرا کنید و نه windowed.
  • اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه‌ی درایور کارت گرافیک را نصب کرده‌اید.

امیدواریم که از تجربه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 لذت ببرید. در پایان اگر سؤال یا درخواستی دارید لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها