PlatinumGames امیدوار است امسال اخبار جدیدی برای پروژه‌های خود منتشر کند

PlatinumGames Bayonetta

به گزارش ساویس‌گیم، PlatinumGames با چند بازی اعلام شده در حال حاضر در حال توسعه است. و چند بازی هنوز اعلام نشده‌اند و این استودیو امیدوار است که بتواند به روزرسانی‌های چند پروژه را امسال به اشتراک بگذارد. آقای هیدکی کامیا در سخنرانی خود در جریان مراسم Arcade اخیر گفت که امیدوارم، به روزرسانی‌های Bayonetta 3 و برخی از پروژه‌های اعلام نشده در سال 2021 به اشتراک گذاشته شود.

کامیا گفت: “ما روی عناوین جدیدی مثل Bayonetta 3 کار کرده‌ایم، نه اینکه بتوانم خیلی زیاد بگویم. اما من امیدوارم که بتوانیم در طول سال به روزرسانی و اخبار جدید منتشر کنیم، و همچنین در مورد چند پروژه اعلام نشده دیگر نیز به همین صورت کنیم. من مطمئن نیستم که اجازه دارم این حرف را بزنم، اما به هر حال آن را گفتم. وی ادامه داد که امسال سعی دارد کارهای زیادی انجام دهد.”

بازی Bayonetta 3 در سال 2017 اعلام شد، اما از آن زمان به بعد هیچ گونه به روزرسانی و اخباری در مورد بازی ارائه نشده است. به غیر از اطمینان بسیاری از طرف توسعه دهنده که روند پیشرفت آن به خوبی پیش می‌رود. در همین حال، PlatinumGames هم اکنون در حال کار بر روی Babylon’s Fall with Square Enix و پروژه G.G است. در مورد اینکه بازی‌های اعلام نشده ای که آقای کامیا عنوان می‌کند چیست، اطلاعات زیادی در دسترس نیست. در روزهای آینده‌ برای پیگیری اطلاعات جدیدتر همراه ساویس‌گیم باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها