تماشا کنید: تریلری هیجان‌انگیز از Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

به گزارش ساویس‌گیم، نینتندو بالأخره از عنوان مورد انتظار Super Mario 3D World + Bowser’s Fury رونمایی کرد. یک تریلر هیجان‌انگیز و امیدوار کننده. ماریو در این بازی با همکاری Bowser Jr در پی متوقف کردن Bowser هستند. این بار با یک Bowser تنومند و قدرتمند طرف هستیم که در پی نابود کردن جهان بازیست. جهان جدید بازی به نظر بزرگ و پر از معما می‌باشد. شخصیت Bowser Jr  ماریو را دنبال می‌کند و در حل معماها او را یاری می‌رساند. این‌که این Bowser جدید از کجا پیدا شده است، مشخص نیست. گویا ماریو برای رویارویی با آن ناچار است به قد و قواره‌ی بزرگ‌تری بدل شود.

بازی مورد انتظار Super Mario 3D World + Bowser’s Fury قرار است در تاریخ 12 فوریه مصادف با 24 بهمن‌ماه عرضه شود. این بازی جذاب انحصاری کنسول دوست داشتنی نینتندو سوئیچ می‌باشد. علاوه بر این نقشه‌ و مراحل جدید، بازیکنان از نسخه‌ی wii u نیز بهره خواهند برد. نسخه‌ای که بدون شک پیشرفت‌های گرافیکی زیادی به خود دیده است. چه چیزی از این بهتر؟ تریلر جذاب را در پائین تماشا کنید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی Super Mario 3D World مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها