بازی Lords of the Fallen از زمان انتشار تا کنون 3 میلیون نسخه فروخته است

Lords of the Fallen

به گزارش ساویس‌گیم، در سال 2014 بود که بازی Lords of the Fallen منتشر شد. این یکی از اولین بازی‌هایی بود که در سبک Souls-like و یک محیط قرون وسطایی با فضاهای تاریک و مبهم به تصویر کشیده شد. استقبال کلی از بازی خوب نبود، اگرچه کاملاً مشخص بود. با این حال، به نظر می‌رسد که حداقل برای ناشر بازی خوب عمل کرده است. و ناشر این بازی CI Games آن را حق امتیاز بعدی خود می‌داند.

ناشر Lords of the Fallen اعلام کرد که این بازی از زمان عرضه 6 سال پیش تاکنون بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته است. آنها همچنین از آن به عنوان فرانچایز بعدی خود یاد می‌کنند و قرار است نسخه بعدی آن را بسازند. و اعلام از موفقیت کلی عناوین منتشر شده خود کردند. مشخص نیست که این دقیقاً به چه معناست، اما احتمالاً اشاره به همان سری Sniper Warrior خود دارند که با موفقیت منتشر شده است.

بازی Lords of the Fallen 2 مدت‌ها پیش معرفی شده بود. اما به تازگی جزئیاتی در مورد لوگو و برخی اطلاعات در مورد توسعه دهنده آن منتشر شده است. قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس و ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر شود. اگر کنجکاو هستید که بازی اول را بررسی کنید. این بازی اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها