سازندگان Apex Legends و Star Wars در پی ساخت عنوانی جدید

star wars

به‌ گزارش ساویس‌گیم، چند سالی از فعالیت استودیوی Respawn Entertainment می‌گذرد. آن‌ها در این مدت عناوین زیادی عرضه کرده‌اند که غالباً نیز موفق بوده‌اند. از جمله عنوان آنلاین Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order که بهترین عنوان تک‌نفره‌ی با محوریت جنگ ستارگان در طول چند سال پیش است. حال به نظر می‌رسد که این استودیو در حال ساخت یک بازی جدید است.

به تازگی استودیوی مذکور یک آگهی شغلی داده است که در آن ذکر شده به دنبال افراد جدیدی هستند. این افراد قرار است به یک گروه کوچک ملحق شوند و بر روی یک عنوان کاملاً جدید کار کنند. این فهرست اطلاعات دیگری به ما ارائه نمی‌دهد. و نمی‌شود حدس زد که بازی بعدی این استودیو چیست.

بدون شک این استودیو در حال ساخت محتوای جدید برای Apex Legends و احتمالاً دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order می‌باشد. این بازی جدید احتمالاً چیزی مابین این دو باشد و یا شاید هم عنوانی غیرمنتظره. به نظر می‌رسد که فعلاً خبری از این بازی نباشد. به محض دريافت اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ بازی بعدی این استودیو چه می‌باشد؟ یک Star Wars دیگر؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها