به‌روزرسانی جدید Cyberpunk 2077 محدودیت حجم فایل ذخیره را برطرف می‌کند

cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، Cyberpunk 2077 هنوز تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله دارد. وضعیت فنی بازی به خصوص در کنسول‌ها چندان تعریفی نیست. با این حال استودیوی سازنده یعنی CD Projekt RED کماکان به پشتسبانی از بازی ادامه می‌دهد. جدیدترین به‌روزرسانی بازی 1.06 می‌یاشد که بهینه‌سازی‌هایی را در کنسول و PC لحاظ کرده است.

مهم‌ترین بهینه‌سازی این به‌روزرسانی برطرف کردن مشکل فایل ذخیره‌ی بازی Cyberpunk 2077 در نسخه‌ی PC می‌باشد. این مشکل به طور کلی برطرف شده است. شایان ذکر است که این شامل فایل‌های قبلی شما نمی‌شود و فایل‌های خراب شده برای همیشه از دست رفته خواهند بود همانطور که CD Projekt RED قبلاً هشدار داده بود.

همچنین برخی بهینه‌سازی‌ها در نسخه‌ی کنسولی Cyberpunk 2077 نیز شده است. این به‌روزرسانی مشکل کرش کردن را تا حدودی برطرف می‌کند. خبری که قطغاً کاربران PS4 و PS5 را خرسند خواهد ساخت. البته این وعده در به‌روزرسانی قبلی نیز داده شده بود ولی مشکل پابرجا بود. بیایید امیدوار باشیم که این به‌روزرسانی مشکل را برطرف کند.

فهرست موارد برطرف شده

  • Dum Dum دیگر در ابتدای Second Conflict از Totentanz entrance خارج نخواهد شد
  • مدیریت حافظه در نسخه‌ی کنسولی بهینه شده و کم‌تر شاهد کرش کردن خواهیم بود
  • مشکل فایل ذخیره در نسخه‌ی PC برطرف شده است

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای PC, PS4, Xbox One و گوگل استادیا در دسترس است. CD Projekt RED به تازگی خبر از فروش بالای 13 میلیون نسخه‌ای بازی داده است که در اینجا قابل مشاهده است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها