فروش خیره‌کننده‌ی Cyberpunk 2077 حتی با کسر موارد مرجوعی

Cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، Cyberpunk 2077 در روزهای گذشته نقل محافل بوده است. اما نه به شکلی که مورد توجه و پسند CD Projekt RED بود. با این‌که نقدها و بررسی‌های اولیه غالباً مثبت بوده‌اند، اما رفته رفته مشخص شد که نسخه‌ی کنسولی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. در حقیقت برخی از کارشناسان پا را فراتر گذاشتند و رسماً اعلام کردند که Cyberpunk 2077 بر روی کنسول‌های پایه‌ی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان غیر قابل اجراست. این مشکلات منجر به حذف بازی از PSN و دریافت اخطاریه در ایکس‌باکس لایو شد. و کلی مرجوعی در پلتفرم‌های مختلف. اما با این وجود Cyberpunk 2077 فروش خیره‌کننده‌ای را تجربه کرده است.

سوای فروش 8 میلیون نسخه‌ای در پیش‌خرید، در این مدت کوتاه نیز تقریباً بالای نصف این تعداد فروش کرده است. به نقل از اطلاعات واصله از CDPR بازی فروش 13 میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است. این عدد شامل نسخه‌های مرجوع شده نیست و آن تعداد از این آمار کسر شده است. البته تعداد دقیق افرادی که بازی را مرجوع کرده‌اند مشخص نشده است.

هیجان تجربه‌ی این بازی بسیار زیاد بود. از زمان معرفی Cyberpunk 2077 در 2012 افراد زیادی مشتاق تجربه‌ی آن بودند و در این سال‌ها نیز شرکت سازنده حسابی از نظر تبلیغات و بازاریابی عالی عمل کرده است. به هر حال این استودیوی لهستانی در صدد رفع مشکلات بازی است و در این مدت نیز به‌روزرسانی‌های زیادی ارائه داده است. امیدواریم که به زودی این بازی پرطرفدار کیفیت مطلوبی را روی کنسول‌های پایه ارائه دهد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها