بازی Assassins Creed Valhalla تاج و تخت جدول فروش هفتگی بریتانیا را بازپس می‌گیرد

Assassins Creed Valhalla

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Cyberpunk 2077 فروش فیزیکی خوبی را آغاز کرد و با صدرنشینی همراه بود. اما صدرنشینی جدیدترین اثر CD Projekt RED دیری نپایید. Assassins Creed Valhalla تاج و تخت خویش را در بریتانیا بازپس می‌گیرد. بدون شک تخفیفات کریسمس در این مهم بی تأثیر نبوده است چرا که فروش بازی 66% افزایش داشته است.

رتبه‌ی دوم نیز چیزی نیست جز Call of Duty: Black Ops Cold War و فروش آن تغییری به نسبت هفته‌ی گذشته نداشته است. و اما Cyberpunk 2077، سقوط وحشتناک 80% را در فروش تجربه می‌کند. البته ناگفته نماند که صرفنظر از مشکلات بازی، این افت فروش در بین عناوین بزرگ طبیعی است. به عنوان مثال Assassins Creed Valhalla در هفته‌ی دوم فروش خود وضعیت مشابهی را تجربه کرد.

به هر حال هنوز هم بالاتر از بازی Fifa 21 قرار گرفته است. عنوانی که 40% افزایش فروش را تجربه کرده است. در رتبه‌ی پنجم ما پای ثابت فهرست 10 برتر را داریم، Animal Crossing: New Horizons. شایان ذکر است که رقابت بین 5 برتر بسیار نزدیک است. به عنوان مثال اختلاف فروش Animal Crossing: New Horizons با Assassins Creed Valhalla تنها 9000 واحد است.

البته که این جدول تنها فروش فیزیکی را لحاظ کرده است و اگر فروش دیجیتالی را نیز مد نظر قرار دهیم، بی شک وضعیت فروش در بریتانیا دگرگون خواهد شد. فهرست 10 بازی برتر از لحاظ فروش، منتهی به 19 دسامبر را در پائین نظاره‌گر باشید.

  1. Assassins Creed Valhalla
  2. Call of Duty: Black Ops Cold War
  3. Cyberpunk 2077
  4. FIFA 21
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Spider-Man: Miles Morales
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Just Dance 2021
  9. Ring Fit Adventure
  10. Super Mario 3D All-Stars

خب عزیزان نظر شما چیست؟ تحلیل شما از این آمار فروش چه می‌باشد؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها