حضور NieR Replicant ver.1.22474487139 در The Game Awards تأیید شد

nier replicant

به گزارش ساویس‌گیم، NieR Replicant ver.1.22474487139 که در اصل نسخه‌ی ریمستر شده‌ی NieR Replicant است در TGA 2020 حضور خواهد داشت. به گفته‌ی تهیه‌کننده و مجری توانمند برنامه جف کیلی، بینندگان می‌توانند انتظار “نگاهی کاملاً جدید” به این عنوان را داشته باشند. شاید بالأخره بتوانیم اندکی از گیم‌پلی نسخه‌ی نهایی و تمام عیار بازی را مشاهده کنیم.

نسخه‌ی ریمستر NieR Replicant در ماه مارس میلادی معرفی شده بود. و براساس نسخه‌ی PS3 این عنوان اکشن-نقش‌آفرینی که در سال 2010 برای ژاپن منتشر شد، ساخته شده است. این Remaster توسط Toylogic ساخته می‌شود و دارای کیفیت بالای صداگذاری بهمراه تصاویر با کیفیت است. همچنین برخی به‌روزرسانی‌ها برای مبارزات و شخصیت‌های جدید وجود دارد. اگرچه هنوز بسیاری از این موارد را به عینه ندیده‌ایم.

با توجه به موفقیت تحسین برانگیز بازی NieR automata و فروش نزدیک به 5 میلیون نسخه‌ای آن، امیدها به این ریمستر بسیار بالاست. بازی مذکور قرار است در 23 آوریل 2021 مصادف با جمعه 3 اردیبهشت 1400 برای Xbox One ، PS4 و PC از طریق Steam منتشر شود. مراسم Game Awards 2020 برای 10 دسامبر مصادف با 21 آذرماه برنامه‌ریزی شده است. به عبارت دقیق‌تر ساعت 3 بامداد شنبه.

خب عزیزان نظر شما چیست؟ از طرفداران مجموعه‌ی NieR هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها