سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Asterigos: Curse of the Stars

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Asterigos: Curse of the Stars کاور بازی

الهام گرفته شده از اساطیر یونان و روم باستان، تجربه‌ای چالش برانگیز و پرمخاطره را در این بازی اکشن نقش آفرینی تجربه کنید. شهر نفس گیر Aphes را کاوش کنید و با موجودات افسانه‌ای و باس‌های اساطیری مبارزه کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Asterigos: Curse of the Stars را در ساویس‌گیم بخوانید.

شما در این بازی نقش هیلدا را ایفا می‌کنید و باید در نقشه‌های تو در تو با دشمنان و هیولاهای گوناگون مبارزه کنید. تصمیمات شما در بازی بر داستان و سرنوشت مردمان Aphes تأثیر خواهد داشت. بنابراین با دقت انتخاب کنید و از گیم پلی سرگرم کننده Asterigos: Curse of the Stars نهایت لذت را ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Asterigos: Curse of the Stars

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GTX960 4GB یا AMD 380X 4GB
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel i7-6700 یا AMD Ryzen5 1500X
  • فضای ذخیره‌سازی: 12 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 جدیدترین آپدیت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Asterigos: Curse of the Stars

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Nvidia RTX2060 8GB یا AMD 5700 8GB
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel i7-9700 یا AMD Ryzen5 2600X
  • فضای ذخیره‌سازی: 12 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 جدیدترین آپدیت

نوشتار مرتبط:  5 اسطوره شناسی و دوره باستانی برتر برای دنباله ایمورتال فینیکس رایزینگ Immortals Fenyx Rising 

آیا من می‌توانم Asterigos: Curse of the Stars را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی Asterigos: Curse of the Stars شما به حداقل 8 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. رم پیشنهادی نیز 16 گیگ است. کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای بازی هم‌سطح و یا معادل Nvidia GTX960 4GB یا AMD 380X 4GB معرفی شده است. کارت گرافیک پیشنهادی نیز Nvidia RTX2060 8GB یا AMD 5700 8GB است. پردازنده‌ی که قادر به اجرای بازی باشد Intel i7-6700 یا AMD Ryzen5 1500X معرفی شده. البته اگر برایتان مقدور بود Intel i7-9700 یا AMD Ryzen5 2600X انتخاب‌های بهتری هستند. در پایان این‌که فضای ذخیره‌سازی بازی حداقل 12 گیگابایت اعلام شده است.

خب دوستان نظرتان در خصوص سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Asterigos: Curse of the Stars چیست؟ سیستم شما این بازی را اجرا می‌کند؟ سولات خود را در بخش نظرات بپرسید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها