سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wild Hearts

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wild Hearts کاور بازی وایلد هارتس قلب‌های وحشی

از فناوری باستانی در جهت شکار هیولاهای عظیم الجثه بهره ببرید. بازی وایلد هارتس Wild Hearts یک تجربه جدید در سبک شکار را ارائه می‌دهد، جایی که فناوری به شکارچیان فرصت مبارزه و رویارویی با موجودات وحشی را می‌دهد. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wild Hearts را در ساویس‌گیم بخوانید.

کسی نمی‌داند که چرا کمونوها Kemono طغیان کردند و سرزمین سابقاً آرام Azuma را به فساد و خرابی کشاندند. به هر روی حال نوبت شما است که با این هیولاهای عظیم الجثه به صورت تک نفره یا co-op با دوستان مبارزه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wild Hearts

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 12 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GTX 1060 (VRAM 6GB) یا Radeon RX 5500 XT (VRAM 8GB)
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 2600
  • فضای ذخیره‌سازی: 80 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Wild Hearts

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce RTX 2070 (VRAM 8GB) یا Radeon RX 5700 XT (VRAM 8GB)
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600
  • فضای ذخیره‌سازی: 80 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

نوشتار مرتبط:  مقایسه مانستر هانتر رایز Monster Hunter Rise با مانستر هانتر ورلد Monster Hunter World 

آیا من می‌توانم Wild Hearts را اجرا کنم؟

برای نصب و اجرای بازی قلب‌های وحشی شما به حداقل 80 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. در صورتی که شما حداقل GeForce GTX 1060 (VRAM 6GB) یا Radeon RX 5500 XT (VRAM 8GB) داشته باشید می‌توانید به راحتی بازی Wild Hearts را اجرا کنید. با این حال برای داشتن تجربه‌ی بهتر استفاده از GeForce RTX 2070 (VRAM 8GB) یا Radeon RX 5700 XT (VRAM 8GB) توصیه شده است.

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wild Hearts شما به حداقل 12 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. رم پیشنهادی نیز 16 گیگ است. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 2600 است و پردازنده‌ی پیشنهادی Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600 معرفی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص وایلد هارتس Wild Hearts دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها