سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی PowerWash Simulator

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی PowerWash Simulator کاور بازی پاور واش سیمولاتور

با شبیه ساز پاور واش PowerWash فشار و استرس خود را خالی کنید! نگرانی‌های خود را با صداهای آرامش بخش آب پرفشار بشویید. جت واش خود را روشن کنید و هر ذره کثیفی و چرکی را که می‌توانید پیدا کنید از بین ببرید، همه این‌ها با رضایت ساده شستشوی برقی تا دریافت پایانی درخشان شما را همراهی خواهند کرد. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی PowerWash Simulator را در ساویس‌گیم بخوانید.

استراحت کنید، در حالت تک‌نفره یا با دوستانتان در Online Co-Op بازی کنید. در هر صورت، لذت خوبی را تجربه خواهید کرد. هیچ کثیفی برای طیف وسیعی از واشرها، نازل‌ها، پاک کننده‌ها و لوازم جانبی شما خیلی سخت نیست. با پاک کردن گرد و خاک از پاسیوها، پیاده روها، وسایل نقلیه و پارک‌های عمومی، فضای آرامش بخش و بدون استرس را تجربه کنید. خلاق باشید و هنرمندانه به تمیزکاری مشغول شوید. نازل‌های شما برس‌های شما هستند. محله بوم نقاشی شماست بنشینید، استراحت کنید، و نگرانی‌های خود را بشویید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی PowerWash Simulator

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GTX 760 یا AMD R7-260X
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel i5-760 (4*2800) یا AMD Phenom II
  • فضای ذخیره‌سازی: 6 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 8 (64-bit)

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی PowerWash Simulator

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 980 یا Radeon R9 Fury
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel i5-3300 3.0GHz یا AMD FX-8350
  • فضای ذخیره‌سازی: 6 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10/11

نوشتار مرتبط:  5 بازی آرامش بخش گیم پس 

آیا من می‌توانم PowerWash Simulator را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی پاور واش سیمولاتور PowerWash Simulator به حداقل 4 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 8 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 6 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای PowerWash Simulator استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel i5-760 (4*2800) یا AMD Phenom II را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel i5-3300 3.0GHz یا AMD FX-8350 عنوان شده است.

در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی GeForce GTX 760 یا AMD R7-260X معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از GeForce GTX 980 یا Radeon R9 Fury پیشنهاد شده است.

نظر شما در خصوص PowerWash Simulator چیست؟ سوالی در خصوص این بازی جذاب دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها