گیمرها برخلاف منتقدان از رزیدنت اویل 4 راضی نیستند

گیمرها برخلاف منتقدان از رزیدنت اویل 4 راضی نیستند اشلی و ایدا وانگ resident evil 4 remake

طرفداران رزیدنت اویل سال‌ها منتظر بازسازی رزیدنت اویل 4 بودند. معرفی رزیدنت اویل 4 ریمیک گیمرها را حسابی خوشحال کرد و انتظار برای تجربه ماجراجویی لیان خیلی سخت بود. با این حال ظاهراً تعداد قابل توجهی از گیمرها برخلاف منتقدان از رزیدنت اویل 4 راضی نیستند.

بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک پس از عرضه نمرات خیلی خوبی از رسانه‌های معتبر دریافت کرد. رسانه‌های مختلف به ارائه نکات و ترفندهای مورد نیاز برای پیشروی در بازی پرداختند. ماجراجویی دوباره در دهکده اسپانيایی Valdelobos لذت خاص خود را داشت. اما برخی از طرفداران قدیمی رزیدنت اویل 4 گلایه‌هایی دارند. اجازه دهید برخی از دلایل نارضایتی گیمرها از رزیدنت اویل 4 ریمیک resident evil 4 remake را با هم بررسی کنیم.

نوشتار مرتبط:  ترفند و رازهای جذاب رزیدنت اویل 4 ریمیک resident evil 4 remake 

یکی از دلایل نارضایتی از بازی تغییرات شخصیت اشلی است. همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، کپکام برای جلب رضایت فمینیست‌ها و جریان‌های sjw طراحی شخصیت اشلی را تغيير داده است. آن‌ها حتی به تغییرات ظاهری نیز بسنده نکرده‌اند و گیم پلی مرتبط با اشلی نیز نسبت به بازی اصلی متفاوت است.

نکته دیگر برمی‌گردد به حذفیات رزیدنت اویل 4 ریمیک نسبت به بازی اصلی. به عنوان مثال کمپین ایدا وانگ حذف شده است و قرار است تحت عنوان DLC به صورت جداگانه عرضه شود. همین مهم منجر به ناقص بودن تجربه ریمیک نسبت به بازی اورجینال شده است.

برخی از کاربران کامپیوتر نیز عملکرد فنی و بهینه‌سازی ضعیف رزیدنت اویل 4 ریمیک روی این پلتفرم را به باد انتقاد گرفته‌اند. کاربران می‌گویند عملکرد فنی بازی روی کامپیوتر افتضاح است و منتقدان را متهم می‌کنند که نمرات بالا را با یک سری ملاحظات به بازی داده‌اند. یکی از کاربران می‌گوید وضعیت بهینه‌سازی رزیدنت اویل 4 ریمیک به اندازه‌ای بد است که حتی کارت گرافیک انویدیا rtx 3070 ti نیز قادر به اجرای بازی روی کیفیت high نیست و کرش می‌کند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی رزیدنت اویل 4 Resident Evil 4 Remake 

اخیراََ نیز برخی گیمرها باس فایت‌های رزیدنت اویل 4 ریمیک را مسخره می‌کنند و می‌گویند خیلی ناامید کننده و خسته کننده هستند. گیمرها می‌گویند باس فایت بیتورس مندز و دل لاگو (هیولای دریاچه) در نسخه اصلی Resident Evil 4 خیلی حماسی‌تر و جذاب‌تر بوده‌اند و نسخه ریمیک در حد بازی‌های رزیدنت اویل نیست. شما فقط به این طرف و آن طرف می‌دوید و با موجوداتی که ترسناک نیستند مبارزه می‌کنید! خبری از عناصر ترس و بقا نیست.

در این میان تعداد اندکی از طرفداران رزیدنت اویل نیز پا را از حد فراتر گذاشتند و به صفحه شخصی خانم لیلی گائو، هنرپیشه و صداپیشه شخصیت ایدا وانگ در رزیدنت اویل 4 ریمیک حمله‌ور شدند. طرفداران ناراضی معتقد هستند که ایشان انتخاب خوبی برای این شخصیت نبوده‌اند. منتهی روش مناسبی را برای نشان دادن اعتراض خود انتخاب نکرده‌اند.

ظاهراً کپکام علیرغم تمام تلاش‌هایی که انجام داده است، نتوانسته نظر همه طرفداران را جلب کند و تعدادی از گیمرها از رزیدنت اویل 4 ریمیک ناراضی هستند. با این حال نباید نقاط قوت بازی را نادیده گرفت و یکطرفه به قاضی رفت. نظر شما در این خصوص چیست؟ چرا برخی از گیمرها برخلاف منتقدان از رزیدنت اویل 4 راضی نیستند؟ این انتقادات طرفداران را منصفانه می‌دانید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  6 کاری که باید پس از اتمام رزیدنت اویل 4 ریمیک resident evil 4 remake انجام دهیم 

4.2 11 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
44 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها