بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ

بهترین بازی‌ها برای گوشی‌های قدیمی پابجی موبایل لایت گانگستر وگاس شادو فایت 3 بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ

حتی برای موبایل گوشی‌های قدیمی و ضعیف نیز بازی‌های خوب پیدا می‌شوند. در ادامه بهترین بازی‌های موبایلی برای گوشی‌هایی که تنها 2 گیگابایت رم دارند را معرفی می‌کنیم. با مقاله معرفی بهترین بازی‌ها برای گوشی‌های قدیمی همراه باشید. معرفی بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ در ساویس‌گیم.

تجربه بازی‌های موبایلی از محبوبیت بالایی برخوردار است. از بچه‌ها گرفته تا بزرگسالان کم و بیش همه افراد زمان‌های خالی خود را با بازی‌های موبایلی پر می‌کنند. با توجه به محبوبیت روزافزون بازی‌های موبایلی، شرکت‌های بازیسازی نیز طی سال‌های اخیر بازی‌های خوبی برای این پلتفرم طراحی کرده‌اند. در بین آن‌ها بازی‌های پیچیده و حرفه‌ای نیز به چشم می‌خورند. بازی‌هایی که روزانه‌ بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

بازی‌های خوب زیادی برای موبایل وجود دارند، اما همه آن‌ها روی همه موبایل‌ها قابل اجرا نیستند. با این حال طرفداران بازی‌های ویدیویی نگران نباشند، چرا که در این مقاله قرار است بازی‌هایی را معرفی کنیم که روی اکثر گوشی‌ها اجرا می‌شوند. بازی‌هایی که حتی روی گوشی‌های با رم 2 گیگابایت و کم‌تر اجرا خواهند شد. از بازی‌های اکشن ماجراجویی گرفته تا معمایی و مسابقه‌ای، برای هر سلیقه‌ای یک بازی خوب پیدا می‌شود. در ادامه بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ، بهترین بازی برای گوشی موبایل ضعیف را معرفی خواهیم کرد.

نوشتار مرتبط:  تاریخ عرضه بهترین بازی‌های 2023 

بازی Temple Run 2 تمپل ران 2

Temple Run 2

تمپل ران 2 فرار از معبد 2

بازی Temple Run 2 دنباله موفقی برای بازی رانر یا دونده بی نهایت Temple Run است. محبوبیت بالای این بازی به دلیل محیط جذاب جنگلی و بی پایان بودن آن است. شما می‌بایست در یک محیط جذاب و پویا حرکت کنید و از روی موانع بپرید. برای موفقیت در این بازی می‌بایست یک سپر برای خودتان بخرید و همچنین آهن ربا برای جمع‌آوری سکه، اگر پرش و سایر قدرت‌ها را ارتقاء دهید هم تجربه روان‌تری را خواهید داشت.

تجربه بازی تمپل ران خیلی سر راست است. شما کافی است گوشی خودتان را به کناره‌ها خم کنید تا سکه جمع نمایید. بازی Temple Run 2 شخصیت‌های قابل بازی زیادی دارد، از قهرمان‌ها گرفته تا شاهزادگان و غیره. باز کردن مراحل و زمین‌های جدید نیز بر غوطه‌وری هر چه بیش‌تر شما می‌افزاید.

شما این بازی را تجربه کرده‌اید؟
0
بالاترین امتیاز شما چند است؟x

نوشتار مرتبط:  10 بازی برتر ابرقهرمانانه در تمام دوران 

بازی Injustice 2 موبایل اینجاستیس 2

Injustice 2

اینجاستیس 2 بی عدالتی 2

بازی Injustice 2 یک تجربه ناب برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای روی گوشی‌های اندرویدی با 2 گیگابایت رم ارائه می‌دهد. شما به صورت یک به یک با حریفان مبارزه خواهید کرد و تجربه آشنای بازی‌های مبارزه‌ای همچون مورتال کامبت را خواهید داشت. البته بد نیست که شناختی ابتدایی از حریف و حرکت‌های آن داشته باشید.

بازی اینجاستیس 2 دارای شخصیت‌های ابرقهرمانی دنیای دی سی است. از واندر وومن گرفته تا بتمن و سوپرمن. شما می‌بایست با استفاده از قدرت‌های این شخصیت‌ها حریفان را شکست دهید تا شخصیت‌های جدید باز کنید. مبارزه نیز با کنترل حرکتی لمسی (جسچر) صورت می‌گیرد.

نوشتار مرتبط:  بهترین رمزهای جی تی ای در طول تاریخ 

بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ بازی Gangstar Vegas گانگستر وگاس

بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ – Gangstar Vegas

گانگستر وگاس

بازی Gangstar Vegas یکی از بهترین بازی‌های جهان باز نقش‌آفرینی اندروید است. شما در گانگستر وگاس نقش یک مبارز سابق MMA را بازی می‌کنید که رویای قهرمانی در هنرهای رزمی را در سر داشته اما اکنون تحت تعقیب مافیای قاتل است. این مبارز ۸۰ مرحله مختلف را در پیش رو دارد تا از این مافیا رهایی یابد. به‌روزرسانی زیادی برای این بازی عرضه شده و شما در Gangstar Vegas می‌توانید به مانند جی تی ای حین رانندگی با ماشین‌های مختلف، دشمنان را با سلاح‌های متنوع قلع و قمع کنید.

نوشتار مرتبط:  آموزش جامع پابجی موبایل 

بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ بازی PUBG Mobile Lite پابجی موبایل لایت

PUBG Mobile Lite

پابجی موبایل لایت

پابجی نیاز به معرفی ندارد. بازی بتل رویال جذابی که یک موج را در جهان بازی به راه انداخت. PUBG Mobile Lite شما و بیش از ۵۰ بازیکن دیگر را بر فراز جزیره رها می‌کند و می‌بایست به سرعت مهمات و اسلحه برای خودتان دست و پا کنید. هدف این است که آخرین فرد بازمانده در جزیره باشید. شکست دادن حریفان در صورت پیدا کردن سلاح و تجهیزات کار چندان پیچیده‌ای نیست.

اگر فکر می‌کنید که با قایم شدن در پابجی موبایل لایت می‌توانید برنده شوید، کور خوانده‌اید! چرا که محیط قابل بازی جزیره کوچک و کوچک‌تر می‌شود و همین مبارزات و درگیری‌ها را جذاب کرده است. این بازی بتل رویال رایگان میلیون‌ها طرفدار در جهان دارد. دوستان خود را صدا کنید و به رقابت ملحق شوید.

رنک پابجی شما چند است؟
0
تا حالا اول شدی؟x

نوشتار مرتبط:  بهترین شخصیت‌های زن در بازی‌های ویدیویی 

بازی Shadow Fight 3 شادو فایت 3

Shadow Fight 3

شادو فایت 3 نبرد سایه‌ها 3

بازی Shadow Fight 3 از Banzai Games گرافیک چشم‌نواز و انیمیشن‌های روانی دارد که دل هر بیننده‌ای را می‌رباید. این بازی مبارزه‌ای جذاب الحق که انقلابی در بازی‌های موبایلی بود. جهان بازی Shadow Fight 3 به واسطه وقایع Gates of Shadows در جنگ و خونریزی به سر می‌برد. شما به انواع سلاح‌ها مجهز هستید تا بر حریفان خود چیره شوید. سبک‌های مختلف مبارزه، طراحی جذاب شخصیت‌ها و محیط بازی، داستان مورد قبول و گیم پلی اعتیادآور از جمله ویژگی‌های شادو فایت 3 به شمار می‌روند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی وارزون 2 

بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ بازی Mini Militia دودل آرمی 2

بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ – Mini Militia

مینی میلیشا ارتش کوچک

بازی Mini Militia یک بازی چندنفره اعتیادآور اندرویدی است. این بازی چندنفره تا ۶ نفر از سراسر جهان را در یک مسابقه پشتیبانی می‌کند. تازه اگر شما به یک شبکه وای فای متصل باشید می‌توانید یک هرج و مرج ۱۲ نفره را تجربه کنید. چی بهتر از این؟ مینی میلیشا یکی از ساده‌ترین بازی‌های موبایلی است. چرا که بازیکنان از جوی استیک مجازی برای کنترل شخصیت‌های خود استفاده می‌کنند. در ضمن سلاح نیز پس از هدفگذاری دشمن به صورت خودکار شلیک می‌کند. در واقع هدف اصلی شما در بازی نشانه‌گذاری حریف است.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dead Space Remake 

بازی Dead Space موبایل فضای مرده

Dead Space

دد اسپیس فضای مرده

Dead Space یک بازی موبایلی ترسناک بقا است که در سال 2011 توسط شرکت استرالیایی IronMonkey Studios توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای موبایل منتشر شده است. این بازی که یک اسپین آف (دنباله فرعی) در سری Dead Space است، پس از وقایع Dead Space اصلی و قبل از رویدادهای Dead Space 2 اتفاق می‌افتد و نشان می‌دهد که چگونه شیوع Necromorph شروع شد و از طریق Titan Sprawl گسترش یافت. گیم‌پلی حول شخصیت وندال در جریان است که در مراحل مختلف پیشروی می‌کند و با نکرومورف‌ها مبارزه می‌کند.

نوشتار مرتبط:  آموزش جامع کالاف موبایل 

بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ بازی Modern Combat 5 مدرن کامبت 5

Modern Combat 5

مدرن کامبت 5 جنگاوری مدرن 5

مدرن کامبت 5 یکی از بهترین بازی‌ها برای عاشقان شوتر است. بازی Modern Combat 5 دو حالت بازی دارد. دث مچ و کمپین. همچنين شما ۹ کلاس مختلف شخصیتی دارید که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. افرادی که علاقه‌ای به تجربه چندنفره ندارند نیز می‌توانند از تجربه Modern Combat 5 لذت ببرند. با تجربه بخش کمپین به صورت تک‌نفره، قهرمان میدان شما خواهید بود. کلی مرحله و سلاح و نقشه برای تجربه وجود دارد. گرافیک بازی نیز قابل قبول و خوب کار شده است.

نوشتار مرتبط:  آموزش تنظیم دی ان اس روی موبایل 

بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ بازی Clash of Clans کلش شمشیر بربر

بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ – Clash of Clans

کلش اف کلنز جنگ قبیله‌ها

بازی کلش حدود یک دهه پیش غوغایی به پا کرده بود. این بازی موبایلی سوپرسل را سر زبان‌ها انداخت و با گرافیک و رابط کاربری خوب خود میلیون‌ها کاربر را جذب کرد. وظیفه شما در کلش اف کلنز Clash of Clans ساخت دهکده و تمرین دادن نفرات برای مبارزه با دیگر قبیله‌هاست. بازیکنی که برنده نبرد شود طلا و اکسیر دریافت خواهد کرد. از این منابع برای تقویت نیروها و ساخت تجهیزات دهکده استفاده می‌شود.

نوشتار مرتبط:  نحوه ثبت شکایت از فروشگاه اینترنتی در اینماد 

بازی Death Pipe

Death Pipe

دث پایپ لوله مرگ

بازی Death Pipe از Anion Software تجربه‌ای شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد. گرافیک پویا و موانع خطرناک بازی توجه زیادی را جذب کرده است. این بازی مسابقه‌ای برای موبایل گوشی‌های با 2 گیگابایت رم فوق‌العاده است.

  • شما در این بازی روی لوله‌ای بی پایان پرواز می‌کنید و امتیاز جمع می‌کنید.
  • در این مسیر باید از موانع خطرناک گذر کنید و موسیقی بازی ضربان قلب شما را بالا می‌برد.
  • شما باید روی لوله‌ای که سریع‌تر حرکت می‌کند پرواز کنید.
  • همین‌طور که بین لوله‌ها جابجا می‌شوید، چندین سد آلترناتيو نیز وجود دارد که تجربه بازی را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

این بازی یک ماجراجویی تمام عیار است. Death Pipe را دست کم نگیرید.

ما در این مقاله بهترین بازی موبایل رم 2 گیگ را به شما معرفی کردیم، بازی‌های که روی موبایل‌های با 2 گیگابایت رم اجرا می‌شوند. شما پیشنهادی برای اضافه شدن به این فهرست دارید؟ کدامیک از این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها