سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sifu

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sifu

Sifu یک بازی اکشن مبارزه‌ای سوم شخص واقع‌گرایانه است که با سیستم مبارزه دقیق کونگ فو و حرکات رزمی سینمایی شما را رهسپار یک انتقام خونین می‌کند. این بازی جذاب گیم پلی beat ’em up را با عناصر roguelite ترکیب کرده است. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sifu را در ساویس‌گیم بخوانید.

چه به عنوان یک شخصیت مرد یا یک شخصیت زن بازی کنید، در سیفو، در مسیر خود برای انتقام و شکار قاتلان خانواده خود به این سوال فکر خواهید کرد. یکی در برابر همه، شما هیچ متحدی ندارید، دشمنان بی‌شمار و یک طلسم اسرارآمیز که هر بار که بمیرید، شما را به زندگی بازگرداند. با این حال، مراقب باشید! سلاح مخفی شما با هزینه گزافی همراه است: پیری و عواقب آن.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sifu

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Radeon R7 250 یا GeForce GT 640
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: AMD FX-4350 یا Intel Core i5-3470
  • فضای ذخیره‌سازی: 22 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 8.1

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Sifu

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 10 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 970 یا Radeon R9 390X
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD FX-9590 یا Intel Core i7-6700K
  • فضای ذخیره‌سازی: 22 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در سال 1401 

آیا من می‌توانم بازی Sifu را اجرا کنم؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sifu شامل کارت گرافیک Radeon R7 250 یا GeForce GT 640 می‌شود. استفاده از کارت گرافیک GeForce GTX 970 یا Radeon R9 390X نیز توصیه شده است. برای اجرای سیفو شما می‌بایست حداقل 8 گیگابایت RAM نصب داشته باشید. استفاده از 10 گیگ رم پیشنهاد سازندگان برای اجرای بهتر بازی مبارزه‌ای سیفو است. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی مذکور AMD FX-4350 یا Intel Core i5-3470 است. پردازنده پیشنهادی نیز AMD FX-9590 یا Intel Core i7-6700K عنوان شده است. در نهایت این‌که برای نصب Sifu به حداقل 22 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟ چنانچه سوالی در خصوص Sifu دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها