سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Aliens Fireteam Elite

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Aliens Fireteam Elite کاور بازی

Aliens Fireteam Elite یک تجربه کوآپ سوم شخص است که در جهان مجموعه بیگانه جریان دارد. با نسخه‌های مختلف زنومورف مبارزه کنید و با شکست دادن آن‌ها شخصیت خودتان را ارتقاء دهید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Aliens Fireteam Elite را در ساویس‌گیم بخوانید.

برای کشف رمز و راز یک سیاره جدید، LV-895، با حداکثر دو بازیکن یا هوش مصنوعی بازی کنید. در این شوتر بقای سوم شخص که در دنیای بیگانگان اتفاق می‌افتد، آنچه را که در خرابه‌ها و غارهای زیرزمینی پنهان شده است، کشف کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Aliens Fireteam Elite

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: AMD R9 285 4GB یا Nvidia GTX 760 4GB
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: AMD Athlon X4 950 یا Intel i5-2500K
  • فضای ذخیره‌سازی: 30 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Aliens Fireteam Elite

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: AMD RX 480 8GB یا Nvidia GTX 1060 6GB
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD Ryzen 5 1600AF یا Intel i5-7400
  • فضای ذخیره‌سازی: 30 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Aliens vs. Predator: Requiem 

آیا من می‌توانم Aliens Fireteam Elite را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی Aliens Fireteam Elite به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 16 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 30 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای Aliens Fireteam Elite استفاده از حداقل پردازنده‌ی AMD Athlon X4 950 یا Intel i5-2500K را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی AMD Ryzen 5 1600AF یا Intel i5-7400 عنوان شده است.

در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی AMD R9 285 4GB یا Nvidia GTX 760 4GB معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از AMD RX 480 8GB یا Nvidia GTX 1060 6GB پیشنهاد شده است.

نظر شما در خصوص Aliens Fireteam Elite چیست؟ سوالی در خصوص این بازی جذاب دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها