شایعه: Dead Space Remake ماه آینده گیم پلی و اطلاعات جدیدی دريافت خواهد کرد

شایعه: Dead Space Remake ماه آینده گیم پلی و اطلاعات جدیدی دريافت خواهد کرد دد اسپیس ریمیک

تام هندرسون، خبرنگار مطرح حوزه بازی معتقد است که بازی مورد انتظار Dead Space Remake در ماه آینده میلادی اطلاعات جدیدی دريافت خواهد کرد.

شرکت EA و Motive Studio خیلی خوب کمپین تبلیغاتی بازی دد اسپیس ریمیک را مدیریت کرده‌اند. آن‌ها در فواصل کوتاه اطلاعات جالب پشت صحنه بازی را به اشتراک گذاشته و طرفداران را مشتاق نگه داشته‌اند. حال به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک اطلاعات جدیدتری از نسخه بازسازی فضای مرده دریافت خواهیم کرد.

تام هندرسون اخیراََ اعلام کرده بود که Dead Space Remake به‌زودی اطلاعات جدیدی دريافت خواهد کرد. حال او صحبت‌های پیشین خود را تکمیل کرده و قول یک رونمایی جدید را داده است.

به طور دقیق تام عنوان کرده است که گیم پلی و اطلاعات جدید از بازی Dead Space Remake در اواسط ماه اکتبر ارائه خواهد شد. بنابراین امید می‌رود که خیلی زود شاهد اعلام رسمی توسط شرکت ناشر و سازندگان باشیم.

بازی وحشت و بقا دد اسپیس ریمیک قرار است یک تجربه وفادار به نسخه اصلی را ارائه دهد. به این معنا که فضاسازی و طراحی کلی مشابه شاهکار اولیه است. منتهی سازندگان یک سری تغییرات مثبت را لحاظ کرده‌اند.

بازی مورد انتظار Dead Space Remake قرار است در تاریخ ۷ بهمن ماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ برای تجربه Dead Space Remake مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها