5 شخصيتی که باید به MultiVersus اضافه شوند

5 شخصيتی که باید به MultiVersus اضافه شوند شخصیت های قابل بازی مولتی ورسوس باگز بانی سوپرمن جیک

مولتی ورسوس خیلی زود در حال تبدیل شدن به پرطرفدارترین بازی مبارزه‌ای است. در این میان شرکت برادران وارنر (Warner Bros) شخصیت‌های محبوب زیادی را در اختیار دارد که می‌تواند به این بازی اضافه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به 5 شخصيتی که باید به MultiVersus اضافه شوند بپردازیم.

شبکه‌های اجتماعی امروزه به جزو لاینفک زندگی تبدیل شده‌اند. این شبکه‌ها مزایا و معایب خود را دارند. ویژگی‌هایی که در همه‌ی حوزه‌ها صدق می‌کنند و هنرصنعت بازی‌های ویدیویی نیز از آن‌ها بی بهره نیست.

به لطف شبکه‌های اجتماعی بازی‌های مستقل معمولی مثل Stray به شدت مورد توجه قرار می‌گیرند و فروش بالایی کسب می‌کنند. بازی‌های AAA نیز گاهاً فراتر از تخمین مدیران مالی موفقیت کسب می‌کنند و مورد توجه قرار می‌گیرند. حال یکی از جدیدترین بازی‌هایی که از جذابیت‌های شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شده MultiVersus است.

اما مخاطب بیش‌تر دردسر بیش‌تر هم به همراه دارد. چرا که مخاطبان انتظارات را بالا می‌برند و به کم قانع نیستند. وارنر با توجه به لایسنس‌های فراوانی که در اختیار دارد، در حال حاضر ۱۷ شخصیت را برای مولتی ورسوس تدارک دیده است. شخصیت‌های متنوع از سریال بازی تاج و تخت (گیم اف ترونز – Game of Thrones) گرفته تا لونی تونز (Looney Tunes) و دی سی (DC). اما همه می‌دانیم که این‌ها کافی نیستند. وارنر باز هم لایسنس‌های زیادی دارد که در آینده از آن‌ها استفاده کند.

نوشتار مرتبط:  خیانت Hogwarts Legacy به آرمان‌های خالق هری پاتر 

5 شخصيتی که باید به MultiVersus اضافه شوند پوستر فیلم هری پاتر

5. هری پاتر

یکی از مجموعه‌های پرطرفداری که جایی در MultiVersus ندارد، هری پاتر (Harry Potter) است. هری و سایر شخصیت‌های دنیای جادوگری در بازی قرار ندارند. این تصمیم احتمالاً از ترس جریان‌های کثیف SJW و غیره باشد. همان جریان‌هایی که به دلیل اظهارات شخصی خالق هری پاتر قصد لغو کردن بازی Hogwarts Legacy را نیز داشتند.

به هر حال، اگر قرار باشد روزی شاهد هری پاتر در مولتی ورسوس باشیم، قطعاً او با ضربات از راه دور و قدرت‌های جادویی مبارز خوبی خواهد بود. در حال حاضر باگز بانی از لونی تونز این خلأ را پر کرده است.

نوشتار مرتبط:  10 شخصیت برتر Mortal Kombat در طول تاریخ 

5 شخصيتی که باید به MultiVersus اضافه شوند اسکورپیون مورتال کامبت

4. اسکورپیون

اسکورپیون (Scorpion) از مورتال کامبت ذاتاً یک مبارز است. این شخصیت به احتمال بسیار زیاد در ادامه به MultiVersus اضافه خواهد شد. با این حال طراحی او احتمالاً باید بازنگری شود تا با ظاهر کارتونی مولتی ورسوس هماهنگ شود. همه‌ی حرکات اصلی اسکورپیون به راحتی در این بازی قابل پیاده‌سازی هستند. تقریباً همه‌ی شخصیت‌های Mortal Kombat شایستگی حضور در این بازی مبارزه‌ای را دارند اما از آن‌جایی که اسکورپیون نماد اصلی مجموعه است، اضافه شدن او خوشایندتر خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  معرفی فیلم گودزیلا در برابر کونگ Godzilla vs. Kong، جنگی برای تصاحب قلمرو 

5 شخصيتی که باید به MultiVersus اضافه شوند گودزیلا

3. گودزیلا

شاید فیلم‌های اخیر Godzilla خیلی جذاب و پرفروش نبوده باشند، اما این شخصیت هنوز هم به شدت پرطرفدار و محبوب است. جایگاه گودزیلا در سینما قابل چشم‌پوشی نیست و با توجه به محبوبیت هیولاها در سینمای روز، بد نیست شاهد این شخصیت نمادین در MultiVersus باشیم. وارنر احتمالاً برای قرار دادن گودزیلا در بازی ناچار به اخذ یک لایسنس مجزا باشد. همچنین اندازه‌ی این هیولا هم شاید کار را برای طراحان سخت کند. ولی وقتی Iron Giant در بازی حضور یافته است بنابراین گودزیلا هم می‌تواند باشد.

نوشتار مرتبط:  22 بازی مورد انتظار PS4 و PS5 در 2022 

سائورون ارباب حلقه‌ها Sauron

2. سائورون

حدوداً ۲۰ سال از اکران آخرین فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون می‌گذرد. اما این مجموعه هنوز هم به شدت محبوب و پرطرفدار است. حال که آمازون در حال ساخت سریال ارباب حلقه‌ها حلقه‌ی قدرت (رینگ اف پاور – Rings of Power) است، توجهات پیرامون این مجموعه بیش‌تر هم خواهد شد. با این‌که همه‌ی شخصیت‌های یاران حلقه از جمله فرودو، آراگون و لگولاس برای تبدیل شدن به یکی از مبارزان MultiVersus فوق‌العاده هستند، ولی این شخصیت منفی ارباب حلقه‌ها یعنی Sauron است که از همه جذاب‌تر خواهد بود. قدرت‌های فوق‌العاده و سلاح ویژه‌ی او مناسب این بازی مبارزه‌ای خواهند بود.

نوشتار مرتبط:  15 بازی مشابه GTA که ارزش تجربه کردن را دارند 

بازی مد مکس mad max

1. مد مکس

شاید خیلی‌ها ندانند که حق امتیاز Mad Max در دستان وارنر است، اما این فرانچایز طرفداران خاص خود را دارد. شخصیت اصلی از فیلم‌های سینمایی مد مکس شاید خیلی مناسب مولتی ورسوس نباشد. اما شخصیت مد مکس از بازی سال ۲۰۱۵ استودیوی آوالانچ بدون شک فوق‌العاده خواهد بود. او دارای شات گان برای مبارزه از راه دور است و همچنین ضربات مشت قدرتمندی هم دارد. مد مکس قطعاََ مبارز جذابی خواهد بود.

بازی MultiVersus هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس در دسترس است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ فهرست 5 شخصيتی که باید به MultiVersus اضافه شوند را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام شخصیت در این بازی مبارزه‌ای خالی است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها