سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Oxygen Not Included

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Oxygen Not Included طرح اصلی بازی اکسیژن در کار نیست شخصیت های کارتونی و موجودات فضایی

این بازی یک شبیه‌ساز کلونی سازی است. از جمله بازی‌هایی که شباهت فراوانی به این بازی دارند را می‌توان فالوت شلتر معرفی کرد. اگر طرفدار این سبک بازی هستید، با ساویس‌گیم همراه شوید تا به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Oxygen Not Included بپردازیم.

بازی Oxygen Not Included ساخته‌ی استودیوی خوش ذوق Klei Entertainment است. همان استودیوای که بازی هک اند اسلش جذاب شنک را در کارنامه دارد. همه‌ی بازی‌های این استودیو از لحاظ طراحی و هنری شاخص هستند و این بازی نیز مستثنی نیست. در بازی‌های شبیه‌ساز کلونی سازی مدیریت منابع حرف اول را می‌زند. شما باید ضمن مدیریت بر منابع به فکر گسترش کلونی خود نیز باشید. این تجربه‌ی جذاب را از دست ندهید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Oxygen Not Included

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Intel HD 4600
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: 2Ghz Dual Core پردازنده ی 2 هسته ای
  • فضای ذخیره‌سازی: 2 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 (64 bit)

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ICARUS 

محیط بازی Oxygen Not Included یک ساختمان زیرزمینی متراکم با اتاق های زیاد

آیا من می‌توانم Oxygen Not Included را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی 2Ghz Dual Core پردازنده ی 2 هسته ای نیاز خواهید داشت دوستان. فضای ذخیره‌سازی برای نصب Oxygen Not Included به میزان 2 گیگابایت است. حداقل کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای بازی Intel HD 4600 یا هم سطح معرفی شده است. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی نیز 4 گیگابایت است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Oxygen Not Included دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها