بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در سال 1401

بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در نوروز 1401

زمستان همیشه فصل شلوغی برای هنرصنعت بازی‌های ویدئویی بوده است. ترافیک سنگین بازی‌ها و اوقات فراغت محدود افراد مانع این می‌شود که بتوان همه‌ی آثار ارزشمند را تجربه کرد. بهار و تعطیلات تابستان بهترین زمان است تا این مهم را جبران کرد. ما در این مقاله 10 بازی برتر 2022 را در قالب بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در سال 1401 فهرست کرده‌ایم. شایان ذکر است که این مقاله در آینده به‌روزرسانی خواهد شد. بنابراین با ساویس‌گیم همراه باشید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های متروییدوانیا که باید هم‌اکنون تجربه کنید 

بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در نوروز 1401 بازی Nobody Saves the World

Nobody Saves the World

قابل بازی در: PC و Xbox

بازی نقش‌آفرینی Nobody Saves the World محصول Drinkbox Studios می‌باشد. نوابغی که اثر متروییدوانیایی !Guacamelee را در کارنامه دارند. در این بازی پای به وادی نقش‌آفرینی‌ها گذاشته‌اند. مثل همیشه با یک بازی فوق‌العاده از این سازندگان با استعداد طرف هستیم. نکته‌ی مثبت Nobody Saves the World این است که به شما امکان تجربه‌ی بازی با بیش از 15 شخصیت متفاوت را می‌دهد. شخصیت‌هایی که هر کدام سبک مخصوص به خود را دارند. دیگر نیاز نیست برای داشتن یک تجربه‌ی جدید در بازی‌های نقش‌آفرینی آن‌ها را از ابتدا آغاز کنید. بلکه در Nobody Saves the World هر زمان که اراده کنید می‌توانید با تغییر شخصیت، سبک بازی و گیم پلی را برای خودتان متفاوت کنید.

نوشتار مرتبط:  22 بازی مورد انتظار PS4 و PS5 در 2022 

OlliOlli World

قابل بازی در: Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, PC, Xbox One, Xbox Series S/X

یک بازی شگفت‌انگیز برای عاشقان اسکیت سواری، OlliOlli World بهشت اسکیت سواران است. در این بازی شما یک جهان خیالی را در اختیار دارید که آرمان‌شهر عاشقان اسکیت است. حرکت‌های جذاب، چالش‌های متنوع و ساعت‌ها لذت و سرگرمی خالص را در OlliOlli World تجربه خواهید کرد. عنوانی 2 بعدی با سبک هنری چشم‌نواز که شما را جادو خواهد کرد.

نوشتار مرتبط:  رتبه‌بندی عناوین اصلی فرانچایز Yakuza بر اساس امتیاز منتقدان 

Sifu

قابل بازی در: PlayStation 4, PlayStation 5, PC

سبک beat-’em-up مرده است. دیگر شاهد درخشش بزرگانی چون شورش در شهر و فاینال فایت نخواهیم بود. Sifu در این بحبوحه پای به میدان گذاشت و شب سیاه طرفداران beat-’em-up را فروزان کرد. beat-’em-up از خاکستر خویش برخواسته است. دیگر یاکوزا تنها انتخاب عاشقان این سبک نخواهد بود. و بازی‌های دیگر و متنوع‌تری پای به بازار خواهند گذاشت. چرا که Sifu درخششی کور کننده را رقم زده است. برای دوستانی که عاشق بازی‌های جکی چان و جت لی روی PS2 بودند، سیفو بهشت روی زمین است.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های Xbox Series S که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

Total War: Warhammer III توتال وار

Total War: Warhammer III

قابل بازی در: PC

توتال وار فرانچایز بزرگی است که نیازی به هیچ تعریف و تمجیدی ندارد. یکی از عناوین با سابقه و پرطرفدار که بر قله‌ی سبک استراتژی تکیه زده‌، توتال وار است. تنوع در این فرانچایز بی‌داد می‌کند و Total War: Warhammer III جدیدترین نسخه‌ی آن است که چشم‌ها را خیره کرده. چرا با توضیحات اضافه وقت شما را بگیرم، Total War: Warhammer III تعطیلات شما را خواهد ساخت.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت از بازی Horizon Zero Dawn که نمی‌دانید 

Horizon Forbidden West

قابل بازی در: PlayStation 4, PlayStation 5

گوریلا گیمز در سال 2017 شگفتی آفرید. استودیوی شوتر سازی که با شاهکار کیلزون شناخته می‌شد، نقش‌آفرینی ساز شد! شاید کم‌تر کسی انتظار این موفقیت را از Horizon Zero Dawn داشت ولی اثر نهایی حتی از دورترین رویای طرفداران نیز فراتر ظاهر شد. حال شاهد دنباله‌ی مستقیم آن تحت عنوان Horizon Forbidden West هستیم. دنباله‌ی که گرافیک و طراحی هنری را معنایی دگر بخشیده است. انیمیشن‌های بازی هوش از سرتان می‌پراند. و گیم پلی بهبود یافته‌ی بازی شما را به یاد شاهکار بلامنازع هنرصنعت یعنی افسانه‌ی زلدا می‌اندازد. «الوی» در حال تبدیل شدن به بانوی نخست پلی استیشن است. او را در این راه یاری دهید.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Elden Ring 

Elden Ring

قابل بازی در: PlayStation 4, PlayStation 5, PC, Xbox One, Xbox Series S/X

الدن رینگ جدیدترین ساخته‌ی هیدتاکا میازاکی و فرام سافتور است. کارگردانی که با خلق زیرسبک سولزبورن سر زبان‌ها افتاده است و کارگردانی آینده دار به نظر می‌رسد. الدن رینگ با همکاری نویسنده‌ی سرشناس جورج مارتین در حالی عرضه شد که طی 2 هفته بیش از 12 میلیون نسخه به فروش رساند. و با استقبال گسترده‌ی منتقدان واقع شد. اگر صبر و حوصله‌ی فراوانی دارید Elden Ring به راحتی می‌تواند در خلال تعطیلات شما را سرگرم کند. البته متأسفانه وضعیت نسخه‌ی PC چندان مناسب نیست و مشکلات متعددی دارد. اما نگران نباشید چرا که ساویس‌گیم برایتان راهنمای برطرف کردن مشکلات الدن رینگ را آماده کرده است.

نوشتار مرتبط:  سامورائی طوفان به پا کرد؛ تحلیل PlayStation Showcase 2021 

Tiny Tina’s Wonderlands

قابل بازی در: PlayStation 4, PlayStation 5, PC, Xbox One, Xbox Series S/X

بازی Tiny Tina’s Wonderlands دنباله‌ی DLC بوردرلندز 2 می‌باشد. ما در این بازی ماجرای Assault on Dragon Keep را پی خواهیم گرفت، البته این بار با اسلحه. 5 فروردین این بازی شگفت‌انگیز را روی کنسول‌های نسل 8، 9 و PC تجربه کنید. بازی مذکور جهانی اساطیری را به تصویر می‌کشد که اژدها نیز در آن حضور فعالی دارد. این بازی دنباله‌ی فرعی Borderlands می‌باشد که در جهانی فانتزی و مملو از موجودات عجیب و هیولاهای مختلف جریان دارد. نکته‌ی جالب Tiny Tina’s Wonderlands امکان استفاده از سلاح‌های سرد و مبارزات نزدیک است.

نوشتار مرتبط:  25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ 

Kirby and the Forgotten Land

قابل بازی در: نینتندو سوئیچ

فرانچایز Kirby جزو باسابقه‌ترین فرانچایزهای نینتندو می‌باشد که با گیم پلی خلاقانه‌ی خود طرفداران بی‌شماری را دست و پا کرده است. Kirby and the Forgotten Land نام جدیدترین نسخه‌ی این فرانچایز پرطرفدار است. این سکوبازی سه بعدی جذاب 5 فروردین برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. قابلیت‌های جدید Kirby در بازی جدید شامل دریل برای رفتن زیر زمین و تفنگ قابل شارژ برای شلیک به دشمنان بازی می‌شود. همچنین شاهد بازگشت غولآخرهای نام آشنای سری همچون Meta Knight نیز خواهیم بود. همچنین شایان ذکر است که Kirby and the Forgotten Land دارای بخش co-op نیز هست.

نوشتار مرتبط:  مصاحبه‌ی شینجی میکامی در خصوص Ghostwire: Tokyo 

Ghostwire: Tokyo

قابل بازی در: PlayStation 5, PC

یکی از نخستین بازی‌هایی که برای PS5 معرفی شد Ghostwire: Tokyo بود. سازنده‌ی این بازی Tango Gameworks و ناشر بتزدا می‌باشد. پس از 2 شماره The Evil Within و تصاحب توسط مایکروسافت، Tango Gameworks به زودی بازی جدید خود را عرضه خواهد کرد. GhostWire: Tokyo یک اکشن-ماجراجویی ماورائی خواهد بود که تفاوت‌هایی با عناصر کلاسیک وحشت و بقا دارد. این بازی مبارزات اول شخص را با وقایع ماورائی ترکیب کرده است. بازی Ghostwire: Tokyo در تاریخ 5 فروردین برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی FIFA 22 

فیفا 22 امباپه

FIFA 22

قابل بازی در: PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch, PlayStation 5, PC

فوتبال همیشه لذت بخش است، چه هنگام تماشا و چه تجربه. فوتبال همیشه جزو بهترین پیشنهادات برای تعطیلات و دورهمی‌هاست. حال که متأسفانه خبری از PES نیست، انتخابی جز فیفا نداریم. و از این جهت فیفا 22 در فهرست بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در سال 1401 جای گرفته است. شما فیفا را ترجیح می‌دهید یا PES؟

خب دوستان نظرتان چیست؟ کدام یک از بازی‌های فهرست بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در سال 1401 را تجربه کرده‌اید و یا قصد آن را دارید؟ بازی دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید. و عضو گروه تلگرامی کاربران ساویس‌گیم شوید تا با حرفه‌ای‌ها در ارتباط باشید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها