تقویم گیمینگ سال 1401

هدیه‌ی ویژه‌ی نوروزی ساویس‌گیم، تقویم گیمینگ سال 1401

عرض ادب و احترام خدمت تمامی کاربران و خوانندگان عزیز رسانه‌ی ساویس‌گیم. امیدواریم سال خوبی را پشت سر گذاشته باشید. طی سال گذشته سعی کردیم بهترین اخبار و مقالات آموزشی و تخصصی را برای شما خوبان فراهم کنیم. و در این راه تمام تلاش خود را به کار گماردیم. اکنون که به پایان سال رسیده‌ایم ضمن تبریک نوروز 1401 و فرا رسیدن سال جدید خورشیدی، به مانند سال گذشته یک هدیه‌ی ویژه برایتان تدارک دیده‌ایم. تقویم گیمینگ سال 1401. یک تقویم فوق‌العاده که شما را از تاریخ عرضه‌ی بازی‌های مهم مطلع می‌سازد.

امیدواریم که این هدیه‌ی ویژه مورد پسندتان واقع شود. برای دریافت این تقویم به لینکی که در آخر مطلب قرار داده‌ایم مراجعه کنید. همچنين اگر هنوز عضو شبکه‌های اجتماعی ساویس‌گیم نشده‌اید، لطفاً هر چه زودتر با حضور گرمتان به ما روحیه دهید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در سال 1401 

تبریک نوروز 1401

شایان ذکر است که ما در ساویس‌گیم برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ایام نوروز تدارک دیده‌ایم. از معرفی بهترین بازی‌ها و فیلم‌ها گرفته تا بررسی بازی‌های بزرگ و مقالات جذاب گیمینگ و سینمایی.

لطفاً نظرات و پیشنهادات خودتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. باری دیگر سال جدید را به شما تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم سال خوبی را در کنار خانواده در پیش داشته باشید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید. و عضو گروه تلگرامی کاربران ساویس‌گیم شوید تا با حرفه‌ای‌ها در ارتباط باشید.

دانلود تقویم گیمینگ ساویس 1401

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها