میازاکی: افراد بیش‌تری Elden Ring را به پایان خواهند رساند

میازاکی: افراد بیش‌تری Elden Ring را به پایان خواهند رساند

به گزارش ساویس‌گیم، سختی فرسایشی و خسته کننده از سال 2009 و بازی Demon’s Souls به شاخصه‌ی عناوین FromSoftware بدل شده است. حال که تا چندی دیگر شاهد پای گذاشتن استودیو و میازاکی به وادی اکشن-نقش‌آفرینی جهان‌باز خواهیم بود، درجه‌ی سختی چه می‌شود؟ آیا بازی Elden Ring به مانند عناوین سابق سختی ناجوانمردانه را ارائه خواهد داد؟

در جدیدترین مصاحبه‌ی شخص هیدتاکا میازاکی خالق فرانچایز سولزبورن با بلاگ پلی استیشن، از ایشان درباره‌ی درجه‌ی سختی و در دسترس بودن بازی‌ها سؤال شد. ایشان پاسخ دادند این موضوع مهمی است. بازی‌های FromSoftware چالش‌برانگیز هستند ولی این مهم سطحی و نمایشی نیست، بلکه هدف ما انگیزه دادن به بازی‌بازان برای فائق آمدن بر دشواری‌هاست.

میازاکی: افراد بیش‌تری Elden Ring را به پایان خواهند رساند

میازاکی گفت: این موضوع حائز اهمیت است. ما سختی و دشواری را برای نمایش در بازی‌هایمان قرار نداده‌ایم. منظور من فقط Elden Ring نیست، در کل عرض می‌کنم ما هدفمند این دشواری را پیاده‌سازی کرده‌ایم که یک انگیزه به بازی‌بازان داده باشیم. ما با این‌کار می‌خواهیم بازی‌بازان زیرکی خود را به کار گیرند، مکانیک‌های بازی را مورد بررسی قرار دهند و از اشتباهات خود درس بگیرند. هدف ما این نبوده است که بازی‌بازان حس کنند بازی ناجوانمردانه سخت است. و آن‌ها را با کوچک‌ترین اشتباه تنبیه می‌کند. بلکه هدف اصلی ما این بوده که بازی‌باز حس کند شانس فائق آمدن بر موقعیت‌های دشوار را دارد.

میازاکی ادامه داد: من درک می‌کنم که بازی‌های Souls-like به سختی وحشتناک و مراحل دشوار معروف شده‌اند. ولی ما در طول سال‌ها و بازی‌های مختلف تلاش کرده‌ایم که این چرخه‌ی تکرار و مراحل چالش‌برانگیز را لذت‌بخش سازیم. و امیدواریم با Elden Ring و گزینه‌ی جدیدی که ارائه می‌دهد، در این مهم موفق شویم.

الدن رینگ

میازاکی این را هم اضافه کرد که این تلاش را به الدن رینگ معطوف نکرده‌ایم و مسبوق به سابقه است. ولی حس من این است که قوس سختی در Elden Ring نرم‌تر است. ما از روی نیت قبلی بازی را آسان‌تر نساخته‌ایم ولی فکر می‌کنم افراد بیش‌تری آن را به اتمام برسانند.

میازاکی در پایان اشاره کرد که با توجه به تغییرات صورت گرفته و قابلیت کمک کردن سایر بازی‌بازان در پیشروی، افراد بیش‌تری از Elden Ring لذت خواهند برد. و من امیدوارم بازی‌بازان از این‌که از دیگران کمک بگیرند خجل نشوند.

البته ناگفته نماند افرادی که قصد تجربه‌ی Elden Ring را دارند، می‌بایست فکری به حال زمان آزاد و مدیریت آن کنند. چرا که به تازگی مشخص شده است برای اتمام صرفاً مراحل داستانی به بیش از 30 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

بازی به شدت مورد انتظار Elden Ring قرار است در تاریخ 6 اسفند برای PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One و PC عرضه شود.

برای تجربه‌ی الدن رینگ مشتاق هستید؟ موافق اضافه شدن درجه‌ی سختی آسان به بازی هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها