تماشا کنید: تاریخ عرضه‌ی بازی Kirby and the Forgotten Land مشخص شد

تماشا کنید: تاریخ عرضه‌ی بازی Kirby and the Forgotten Land مشخص شد

به گزارش ساویس‌گیم، نینتندو با عرضه‌ی تریلر جدید Kirby and the Forgotten Land تاریخ عرضه‌ی این بازی را مشخص کرد. این سکوبازی سه بعدی جذاب 5 فروردین برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

تریلر جدید بازی جزئیات خوبی را از Kirby and the Forgotten Land به نمایش می‌گذارد از مهارت‌های ویژه‌ی Kirby گرفته تا بخش co op، مراحل شگفت‌انگیز و کلی جزئیات ریز و درشت دیگر.

قابلیت‌های جدید Kirby شامل دریل برای رفتن زیر زمین و تفنگ قابل شارژ برای شلیک به دشمنان بازی می‌شود. همچنین شاهد بازگشت غولآخرهای نام آشنای سری همچون Meta Knight نیز خواهیم بود که در تریلر اشاره‌ای به آن می‌شود.

Kirby and the Forgotten Land

فرانچایز Kirby جزو باسابقه‌ترین فرانچایزهای نینتندو می‌باشد که با گیم پلی خلاقانه‌ی خود طرفداران بی‌شماری را دست و پا کرده است. در ادامه به تریلر جدید گیم پلی Kirby and the Forgotten Land توجه فرمائید و غرق در خلاقیت موجود در این بازی شگفت‌انگیز شوید.

شما طرفدار این سری بازی هستید؟ برای تجربه‌ی Kirby and the Forgotten Land مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها