DLC جدید GTA Online مهر تأییدی بر زنده ماندن مایکل زد

DLC جدید GTA Online مهر تأییدی بر زنده ماندن مایکل زد

به گزارش ساویس‌گیم، پایان GTA V را که به خاطر دارید؟ در حقیقت این بازی 3 پایان متفاوت داشت. در یکی از پایان‌ها مایکل می‌مرد، در یکی تروور و در آخرین پایان نیز هر 3 شخصیت زنده می‌ماندند.

پر واضح بود که پایان اصلی بازی، همانی است که در آن هر 3 شخصیت زنده می‌مانند. ولی به هر حال راکستار قصد داشت یک حق انتخاب نمادین و نمایشی به بازی‌بازان داده باشد.

حال پس از سال‌ها و با عرضه‌ی DLC جدید GTA Online تحت عنوان The Contract به صورت تلویحی تأیید شد که پایان سوم، پایان اصلی بوده است. چرا که در این DLC آنلاین/داستانی ما صحبت‌های فرانکلین را داریم که از یک تهیه‌کننده‌ی سینما حرف می‌زند. اگر خاطرتان باشد مایکل در جی تی ای 5 دوست داشت تهیه‌کننده شود. و در آخر هم شد.

DLC جدید GTA Online مهر تأییدی بر زنده ماندن مایکل زد

راکستار از سال 2013 قول عرضه‌ی محتوای داستانی برای جی تی ای 5 را داده بود. ولی موفقیت‌های جی تی ای آنلاین زیر دندانش مزه کرده و تا همین اواخر بنا را بر شیردوشی گذاشته بودند. حال فشار اعتراضات یا کم شدن فروش، هر چه که هست، در طول چند ماه گذشته شاهد تغییر رویکرد ریزی هستیم.

باید دید عاقبت برنامه‌های راکستار چه خواهد شد. ما فعلاً شایعات Bully 2 و GTA 6 را به کرات می‌شنویم. ولی هیچکدامشان تأیید رسمی نشده‌اند.

دکتر دری رپر جی تی ای

شما فکر می‌کردید پایان اصلی Grand Theft Auto V کدام باشد؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها