اطلاعات جدید در خصوص تاریخ احتمالی عرضه‌ی GTA 6

اطلاعات جدید در خصوص تاریخ احتمالی عرضه‌ی GTA 6

به گزارش ساویس‌گیم، بازی GTA 5 موفقیت شگرفی به دست آورد. فروش بالای 145 میلیون نسخه‌ای موفقیت کمی نیست. اقبال به این بازی کماکان بالاست شاید به همین دلیل است که بیش از 8 سال بین نسخه‌ی جدید جی تی ای وقفه افتاده است و به نظر این وقفه بیشتر هم خواهد شد.

حال به تازگی شایعه‌ی جدیدی در خصوص این فرانچایز پرطرفدار به گوش می‌رسد. تام هندرسون که سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات در کارنامه دارد به GTA 6 پرداخته است. به گفته‌ی تام جی تی ای 6 در عصر جدید Vice City جریان خواهد داشت و برخلافِ شایعات گذشته قرار نیست به دهه‌ی 60 یا 70 میلادی بپردازد.

ما پیش از این فقط دهه‌ی 80 وایس سیتی را دیده بودیم، ولی تام معتقد است که راکستار قصد ندارد با پرداختن به دهه‌های قدیمی به نوعی بخش آنلاین جی تی ای را محدود کند.

همچنین تام هندرسون می‌گوید جی تی ای 6 به مانند نسخه‌ی قبلی قرار است چندین شخصیت اصلی داشته باشد و یکی از آن‌ها زن خواهد بود. این نخستین شخصیت‌ اصلی زن در فرانچایز بزرگ راکستار خواهد بود که با شایعات گذشته نیز مطابقت دارد.

اطلاعات جدید در خصوص تاریخ احتمالی عرضه‌ی GTA 6

تام هندرسون در ادامه‌ی اظهارات خود در خصوص GTA 6 گفت: این بازی نقشه‌ی پویایی خواهد داشت که در طول زمان تغییر می‌کند و گسترش می‌یابد. او نقشه‌ی جی تی ای جدید را با فورتنایت مقایسه کرد. پبش از این نیز شایعات خبر از این می‌دادند که جی تی ای جدید با نقشه‌ای متوسط عرضه خواهد شد و در مرور زمان راکستار آن را با به‌روزرسانی گسترش خواهد داد.

در نهایت تام هندرسون گفت که بازی GTA 6 به این زودی عرضه نخواهد شد و احتمالاً تا سال 2025 خبری از آن نباشد. یکی از دلایل این موضوع جلوگیری از کرانچ (کار کردن در ساعات زیاد و تحت فشار) است که در طول ساخت رد دد ردمپشن 2 گریبان‌گیر راکستار شده بود. و نکته‌ی دیگر این است که بازی قرار است فقط برای کنسول‌های جدید عرضه شود و راکستار ترجیح می‌دهد قبل از عرضه‌ی جی تی ای 6 افراد زیادی کنسول‌های نسل 9 را تهیه کرده باشند تا بازار هدف بزرگ‌تری در انتظار آن‌ها باشد.

شایان ذکر است که اطلاعات بالا رسمی نیست در نتیجه آن‌ها را به چشم شایعه بنگرید. البته این اطلاعات با شایعات قبلی نیز هماهنگ بود، ولی به هر حال هنوز چیزی رسمی نیست.

بازی GTA 5 قرار است در ادامه‌ی سال برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S عرضه شود. این بازی پیش از این برای کنسول‌های PS3، PS4، Xbox One، Xbox 360 و PC عرضه شده بود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها