جورج مارتین: کار کردن روی الدن رینگ فوق‌العاده هیجان‌انگیز بود

جورج مارتین: کار کردن روی الدن رینگ فوق‌العاده هیجان‌انگیز بود

به گزارش ساویس‌گیم، جورج مارتین علاقه‌ی چندانی به بازی‌های ویدئویی ندارد، ولی هنگامی که هیدتاکا میازاکی و تیم طراحان به سراغ او آمدند، ایده‌ی اولیه‌ی الدن رینگ هیجان‌انگیزتر از آن بود که نادیده گرفته شود.

“میازاکی و تیم FromSoftware بازی‌های جذابی می‌سازند که از لحاظ هنری شاخص و برجسته می‌باشند. هنگامی که آن‌ها به سراغ من آمدند که جهان الدن رینگ را طراحی کنم، نمی‌شد به آن‌ها پاسخ منفی داد. من عاشق طراحی جهان و تاریخ تخیلی هستم. جهان‌های عمیق، تاریک و منحصر به فرد.”

جورج مارتین: کار کردن روی الدن رینگ فوق‌العاده هیجان‌انگیز بود

جورج مارتین خیلی به انجام بازی‌های ویدئویی نمی‌پردازد. او عناوینی همچون Railroad Tycoon, Romance of the Three Kingdoms و Master of Orion را سابقاً تجربه کرده است. جورج همچنین اعلام نکرد که آیا برای تحقیق عناوین گذشته‌ی FromSoftware را تجربه کرده است یا خیر. هر چند که نویسنده‌ای با این سطح نیازی به این مسائل ندارد.

پیش از این جورج مارتین گفته بود که طراحی جهان و تاریخچه‌ی الدن رینگ را سال‌ها پیش به اتمام رسانده است. ایشان در دیالوگ نویسی نقشی نداشته و این بخش بر عهده‌ی میازاکی بوده است. در حقیقت حضور جورج مارتین نوید این را می‌دهد که عمق داستان الدن رینگ بیش‌تر از عناوین پیشین سولزبورن باشد و به مانند آن‌ها تهی و گنگ نباشد.

بازی الدن رینگ elden ring

شما برای تجربه‌ی Elden Ring مشتاق هستید؟ عناوین گذشته‌ی FromSoftware را تجربه کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها