همه چيز درباره‌ی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise

همه چيز درباره‌ی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise

در این مقاله‌ی جذاب و خواندنی قرار است به بازی کمتر شناخته شده‌ی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise بپردازیم. عنوانی که بدون شک برای طرفداران بازی‌های جنایی، ژاپنی و داستان‌محور جذاب می‌باشد. بنابراین بدون هیچ صحبت اضافه‌ای با مقاله‌ی همه چيز درباره‌ی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise همراه ساویس‌گیم شوید.

بازی جنایی و جذاب بازگشته است

بذرها پخش شده‌اند. ریشه‌ها محکم‌تر گشته‌اند و درختان همه جا را با سایه پوشش داده‌اند. اما حتی وقتی نور به زمین می‌تابد، ریشه‌ها کماکان پابرجا هستند و عمیق‌تر به سمت تاریکی می‌روند… و داستان دوباره آغاز می‌شود.

بيش‌تر کندوکاو کنید تا سیاهی چیره شده بر زیر پوست شهری که به ظاهر آرام و بی‌گناه است را شناسایی کنید. Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise فقط روی Nintendo Switch عرضه می‌شود و چه حیف.

نوشتار مرتبط:  SJW؛ سرطانی که به جان هنرصنعت بازی‌های ویدئویی افتاده است 

2 پرونده، یک دلیل

شهر بوستون، 2019. مأموران ویژه‌ی FBI، آقای Simon Jones و خانم Aaliyah Davis در پی پرونده‌ای که به نظر می‌رسید قبلاً حل شده است. حال خود را روبه‌روی درب یک مظنون می‌بینند. گزارش گم‌شدن چند نفر معمولاً توجه FBI را به خود جلب نمی‌کند ولی چیزی در این پرونده هست که با عقل جور در نمی‌آید.

با وجود سرنخ‌های متعدد، دو افسر FBI به دنبال این هستند که با پرسیدن سؤالات درست درباره‌ی “درخت قرمز” از مظنون به پیشرفت خوبی در پرونده برسند. اما همانطور که مصطلح است-مواظب باش چه آرزو می‌کنی– بعضی پرونده‌ها بهتر است که مختومه باقی بمانند…

بازی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise

لوئیزیانا، 2005. یک سری قتل‌های زنجیره‌ای از آب‌های شهرک Le Carre سر در برآورده و در برابر FBI یکی از جوان‌ترین نیروهای خود را عازم منطقه کرد! مأمور ویژه Francis York Morgan برای بازرسی به منطقه رفت. فرانسیس با همکاری با دختر کلانتر منطقه که به نظر بزرگ‌تر از سنش می‌رسید، هر دو به دنبال کشف حقیقت راهی شدند.

در ظاهر این شهرک آرام و مردم آن بسیار بی‌آزار به نظر می‌رسیدند. اما تاریکی در خفا رشد پیدا کرده، و با بالا‌رفتن آمار تلفات، مأمور ویژه مورگان باید منشأ این اتفاقات را بیابد قبل از اینکه خود او هم قربانی شود…

 

Francis York Morgan بازی انحصاری نینتندو سوئیچ

کارآگاه واقعی

Francis York Morgan

بینش عالی، مهارت‌های ورزشی تحسین برانگیز و آماری خوب از خدمت برای FBI. هر چند کارهای نامتعارف او مهارت‌های او را زیر سؤال برده است. اما خوشبختانه این عمل او و وابسته نبودنش به دنیای حقیقی باعث شده که حتی هولناک‌ترین جنایت‌ها هم در چشم او فقط یک معمای دیگر برای حل کردن باشد.

نوشتار مرتبط:  Nintendo Switch Lite جلوی پیشرفت نینتندو را گرفته است 

همه چيز درباره‌ی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise

Patricia Woods

ساکن شهرک Le carre به همراه پدرش، که کلانتر منطقه است. در عین جوانی بسیار کاردان است و بزرگ‌تر از سن واقعیش رفتار می‌کند. نترس بودن و بزرگسالانه حرف زدنش مورد توجه مأمور ویژه مورگان قرار گرفت. و او به سرعت خود را دستیار او عنوان کرد. و در بازرسی قتل‌های رخ‌داده شرکت کرد.

 

همه چيز درباره‌ی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise

Aaliyah Davis

یک مأمور ویژه‌ی FBI با دیدی عالی برای بررسی شواهد. مأمور ویژه Davis به داشتن مهارت بالا در بین همکارانش معروف است. متأسفانه اما او گاهی بی ادب و لجباز می‌شود، مخصوصاً در هنگام بازجویی‌ها. او باور دارد که این پرونده یک معمای حل نشده دارد یا شاید بدتر…

نوشتار مرتبط:  مشخصات Nintendo Switch Pro لو رفت 

Simon Jones بازی نینتندو

Simon Jones

اجازه ندهید نمای بیرونی شما را فریب دهد، علیرغم اینکه او کمی تنبل به نظر می‌رسد، مأمور ویژه جونز قبلاً به عنوان دیو بازجو شناخته می‌شد و همه از او حساب می‌بردند. او متفکر، توانا و شخصیتی قدرتمند دارد که هر مظنونی را می‌تواند با سؤالات حساس به سطوح آورد.

 

آینده‌ی شما گذشته‌ی شماست!

نسخه‌ی دوم پیشگویی مرگبار 9 سال بعد و 5 سال قبل از وقایع بازی KOSJ را تعریف می‌کند. بازی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise نه یک شخصیت بلکه 2 شخصیت اصلی را ارائه می‌دهد. هدایت هر دو را بر عهده بگیرید تا پرده از حقیقتی خیره‌کننده بگشایید. حقیقتی که شخصیت‌ها را به مرز دیوانگی و جنون می‌کشاند.

در زمان حال، با مأمور Davis پرده از پرونده‌ای خشن بردارید. به شیوه سؤال و جواب و ارائه مدارک برای رازگشایی از معمایی خاک گرفته و قدیمی. و در زمان گذشته، به کمک مأمور ویژه مورگان، قتل‌های هولناک را مورد بررسی قرار دهید. شهرک Le Carre را بازرسی کنید چه پیاده و چه با تخته اسکیت (Skateboard)، با افراد محلی تعامل کنید و مدرک جمع کنید. و سعی کنید پرده از راز تاریک این مکان به ظاهر آرام بردارید…

نوشتار مرتبط:  قیمت روز کنسول‌های بازی PS5 ،Xbox Series X و نینتندو 

اوقاتی برای گذراندن

شهرک Le Carre فقط شامل یک پرونده جنایی برای مأمور مورگان نیست. از پایگاه خود در هتل Casa Pineapple، مأموریت‌های جانبی جذاب از افراد محلی دریافت کنید که به یافتن قاتل نیز کمک می‌کنند.

یا برای تنوع وقت خود را صرف فعالیت‌های جانبی سرگرم‌کننده کنید که شامل:

  • Bowling: به کافه Alexus بروید و بولینگ بازی کنید. امتیاز کامل در انتظار شماست!
  • سنگ پراکنی: با آرامش بالا به کنار آب بروید و ببینید تا چه مقدار می‌توانید سنگ را بر سطح آب بپرانید.
  • Bayou River Ride: سفری به پائین رودخانه داشته باشید و مهارت تیراندازی خود را با اهداف (یا تمساح‌ها) امتحان کنید.
  • Skateboard: علاوه بر استفاده از تخته اسکیت خود برای جابه‌جایی، می‌توانید مهارت خود را نیز با چالش‌های زمانی امتحان کنید.

بازی منحصر به فرد Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise هم‌اکنون و به صورت انحصاری برای Nintendo Switch در دسترس است.

خب دوستان نظرتان درباره‌ی مقاله‌ی همه چيز درباره‌ی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise چیست؟ نسخه اول این بازی جذاب را تجربه کرده‌اید؟ آیا از بازی‌های جنایی و رازآلود لذت می‌برید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها