بازگشت بازی‌های قدیمی Angry Birds با محتوای جدید

بازگشت بازی‌های قدیمی Angry Birds با محتوای جدید

به گزارش ساویس‌گیم، شرکت Rovio با ساخت بازی Angry Birds به شهرت و موفقیت بالایی رسید. این بازی از جمله نخستین عناوین موفق گوشی‌های همراه هوشمند بود که فراگیر شد.

شرکت Rovio تا چند سال از این بازی پشتیبانی کرد و نسخه‌های مختلف آن را عرضه کرد. اما چند سالی بود که هیچ پشتیبانی از این عناوین صورت نمی‌گرفت و آن‌ها به سراغ بازی‌های جدیدتر رفته بودند. حال با توجه به اطلاعیه‌ی جدید شرکت اوضاع فرق کرده است.

سازندگان می‌خواهند تجربه‌ی قدیمی و لذت‌بخش Angry Birds را به گوشی‌های جدید بیاورند. قرار است محتوای جدید و تازه‌ای به بازی‌های قدیمی اضافه شود و با این‌کار طرفداران قدیمی با مجموعه تجدید دیدار کنند.

بازگشت بازی‌های قدیمی Angry Birds با محتوای جدید

البته Rovio قرار نیست همان بازی‌های قدیمی را ارائه دهد. بلکه آن‌ها قصد دارند آن تجربه‌ی اصیل را تحت یک عنوان جدید ارائه دهند و برای این منظور محتوای جدید و به‌روزرسانی متعدد هم در نظر گرفته‌اند. به عبارتی با یک تیر چند نشان می‌زنند. هم یک عنوان تازه عرضه می‌کنند و هم تجربه‌ی کلاسیک را به طرفداران هدیه می‌کنند.

متأسفانه سازندگان در حال حاضر اطلاعات تکمیلی از جمله تاریخ عرضه و جزئیات بازی‌های جدید را ارائه نکردند. باید منتظر ماند و دید عاقبت چه خواهد شد.

نظر شما چیست دوستان؟ از طرفداران این مجموعه‌ی قدیمی هستید؟ به نظرتان هنوز جذابیت گذشته را خواهند داشت؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها