شکار شدن Final Fantasy VII Remake و Alan Wake Remastered

شکار شدن Final Fantasy VII Remake و Alan Wake Remastered

به گزارش ساویس‌گیم، نسخه‌ی PC بازی‌های مورد انتظار Final Fantasy VII Remake و Alan Wake Remastered در فروشگاه Epic Games Store شکار شد. یکی از افراد خبره در حوزه‌ی بازی، نشانه‌های این عناوین را در فروشگاه مذکور مشاهده کرد.

بازی خوش ساخت و دلفریب Final Fantasy VII Remake قرار بود یک انحصاری یک ساله برای PS4 باشد. اما این موعد 3 ماه پیش گذشت و خبری نشد. ظاهراً با عرضه‌ی DLC جدید و نسخه‌ی PS5 این انحصار 6 ماه دیگر نیز تمدید شده است. به عبارتی احتمالاً حوالی زمستان شاهد نسخه‌ی PC و چه بسا حتی نسخه‌ی Xbox One و Xbox Series S|X باشیم.

 

Final Fantasy 7 Remake

آقای نصرالهی در نقد و بررسی بازی Final Fantasy VII Remake می‌گوید:

“فاینال فانتزی 7 دربرگیرنده‌ی احساسی نو بود. احساسی که تا آن زمان همتایی نداشت. مدیوم دوست داشتنی ما با این بازی مرحله‌ی جدیدی را آغاز کرد. کلیشه‌های رایج و دم دستی به باد فراموشی سپرده شد. و در حین حال احساساتی نو به کالبد یک بازی رخنه کرد.

حال با وجود این پیشینه‌ی درخشان، وقتی Square Enix خبر باز پروری این نسخه را تحت عنوان Final Fantasy 7 Remake به اطلاع عموم رساند، در عین حال که به شدت ذوق زده شدیم، کمی هم استرس داشتیم. از این جهت که مبادا خاطرات فراموش نشدنی این اثر ماندگار خدشه دار شود و بازی آن چیزی که باید نباشد. باز پروری قسمت هفتم فاینال فانتزی، بعد از پنج سال انتظار عرضه گشت. و به صراحت اعلام میکنم که بازی شاهکاری دل نشین است. و همه‌ی آن نگرانی‌های قبل از عرضه را برطرف کرده است.”

 

شکار شدن Final Fantasy VII Remake و Alan Wake Remastered

(تصویر بالا رسمی نیست عزیزان)

نکته‌ی جالب اینجاست که این شخص متوجه بازی Alan Wake Remastered نیز شده است. استودیوی رمدی چندی پیش حق انتشار کامل بازی را به دست آورد و طبق شواهد در حال ساخت دنباله‌ی آن است. با توجه به قرارداد رمدی با اپیک گیمز، بعید نیست که به زودی شاهد رونمایی و عرضه‌ی ریمستر نسخه‌ی اول برای این فروشگاه باشیم.

شما برای کدام بازی مشتاق هستید؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها